Optymalizacja sprzedaży

Oferujemy Ci nowe możliwości dotarcia do świadomego konsumenta z jednoczesnym obniżeniem dotychczasowych kosztów sprzedaży. Z WANTED!SHOP możesz w prosty sposób zdywersyfikować swoje przychody!
 

Doborowe towarzystwo

W WANTED!SHOP ograniczamy liczbę sprzedawców pod względem konkurencyjności. Twoja oferta nie zgninie pośród milionów innych, jak ma to miejsce w popularnych serwisach aukcyjnych! 

Przejrzyste warunki

W biznesie istotna jest znajomość wszystkich warunków współpracy od samego początku. W WANTED!SHOP nie musisz wybierać planów i abonamentów. Nie naliczamy też ukrytych prowizji i nie pobieramy stałych opłat za prowadzenie sklepu!

Lubimy porządek

Profil naszej platformy obejmuje wyselekcjonowany asortyment, na który składają się towary poszukiwane przez konsumentów.
Liczba kategorii produktowych jest ograniczona, a drzewo kategorii jest dostosowywane do potrzeb naszych Partnerów.

Utrwalanie wizerunku

Wiemy, jak ważna jest rozpoznawalność marki, dlatego nie będziemy Cię ograniczać! Twój sklep na WANTED!SHOP będzie obrandowany bez dopłat, a Twoje logo zobaczą wszyscy potencjalni kupujący na naszej platformie!

Polska marka

Współpracując z WANTED!SHOP wspierasz polski biznes. Jesteśmy polską marką i zależy nam na rozwoju rodzimych przedsiębiorców, dlatego priorytet mają u nas polscy sprzedawcy i twórcy!

Cztery kroki do zarabiania

Zarejestruj się

Wypełnij za darmo formularz rejestracyjny i wykonaj przelew aktywacyjny.

Skonfiguruj sklep

Uzupełnij dane sklepu; dodaj swoje logo i baner, ustal sposoby wysyłki i zwrotów.

Dodaj produkty

Dodaj produkty samodzielnie lub zleć nam integrację z Twoim obecnym sklepem.

Zacznij zarabiać

Realizuj zamówienia od nowych klientów i oszczędzaj na kosztach sprzedaży.

Aplikuj do WANTED!SHOP

Przesyłki dla Sprzedawców

Promocja w serwisie

Centrum pomocy dla sprzedawców

WANTED!SHOP to polska platforma handlowa (tzw. marketplace), która umożliwia zawieranie umów sprzedaży pomiędzy kupującymi, a sprzedającymi oferującymi swoje produkty na stronach serwisu. Kupujący mogą wybierać pośród produktów oferowanych przez różnych sprzedawców  (w tym produktów oferowanych przez właściciela platformy) i w intuicyjny sposób dodawać je do jednego koszyka.

Na naszej platformie sprzedaż mogą prowadzić wyłącznie zweryfikowani sprzedawcy, posiadający siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz magazyn na terytorium Unii Europejskiej.

Sprzedaż w WANTED!SHOP mogą prowadzić:

  • sklepy i hurtownie prowadzące zarejestrowaną działalność w zakresie handlu detalicznego lub/i hurtowego niezależnie od formy prawnej prowadzonej działalności;
  • podmioty prowadzące działalność reglamentowaną, pod warunkiem posiadania właściwego zezwolenia oraz wpisu we właściwym rejestrze;
  • pełnoletnie osoby fizyczne oraz pełnoletni twórcy (artyści i rzemieślnicy) wytwarzający produkty rękodzielnicze oraz autorzy dzieł sztuki i muzyki (artyści indywidualni i zespoły posiadające pełnię praw autorskich do wykonywanych i utrwalonych utworów), prowadzący nierejestrowaną działalność gospodarczą, pod warunkiem możliwości udokumentowania sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego (rachunek/faktura/umowa o dzieło);
  • fundacje i organizacje pożytku publicznego, prowadzące działalność gospodarczą zgodną ze statutowymi celami organizacji;

Sprzedaży w WANTED!SHOP nie mogą prowadzić:

  • osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej dokonujące sprzedaży przedmiotów używanych z własnego majątku (wtórny obrót);
  • osoby fizyczne, nieposiadające pełnej zdolności do czynności prawnych (osoby niepełnoletnie i ubezwłasnowolnione);
  • przedsiębiorcy prowadzący działalność reglamentowaną, nieposiadający ważnego zezwolenia wydanego przez właściwy organ administracji i/lub które nie uzyskały wpisu we właściwym rejestrze;
  • podmioty posiadający siedzibę lub adres zamieszkania i magazyn poza terytorium Unii Europejskiej;

Aby móc sprzedawać na naszej platformie, musisz przejść weryfikację.

W pierwszej kolejności wypełnij formularz rejestracyjny.

Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, sprawdzimy czy działasz legalnie oraz czy Twój asortyment odpowiada polityce sprzedaży WANTED!SHOP.

W następnej kolejności poprosimy Cię o wykonanie bezzwrotnego przelewu aktywacyjnego, w wysokości aktualnej na dzień zgłoszenia.

Przelew aktywacyjny ma na celu weryfikację zgodności danych formularza oraz poprawności rachunku bankowego do wypłat.

Możemy Cię poprosić o uzupełnienie kilku informacji, jeżeli dane formularza będą niepełne lub wzbudzą nasze wątpliwości.

Po pozytywnej weryfikacji, otrzymasz link do swojego panelu sprzedawcy.

Od tej chwili wszystko w Twoich rękach. Wystarczy, że uzupełnisz dane, spersonalizujesz swój sklep, dodasz produkty i możesz zacząć sprzedawać.


W celu weryfikacji danych, musisz wykonać przelew aktywacyjny.

Przelew aktywacyjny jest bezzwrotny, a jego wysokość uzależniona jest od aktualnej promocji.


Standardowa opłata aktywacyjna: 99 zł.

Opłata dla nowych sklepów w okresie promocji*: 1 zł.

*obniżona opłata aktywacyjna obowiązuje do 31.08.2022r. i dotyczy wyłącznie pierwszego sklepu danego sprzedawcy, rejestrowanego na platformie.

Nie. Wystawianie produktów jest bezpłatne.

Pobieramy tylko prowizję od sprzedaży.

 

W ramach platformy WANTED!SHOP, do sprzedaży mogą być oferowane wyłącznie:

  • Nowe (nieużywane i pełnowartościowe) produkty wytwarzane w sposób seryjny, w oryginalnych opakowaniach lub opakowaniach zastępczych, z kompletną dokumentacją producenta, których czas wysyłki od momentu zamówienia nie może przekraczać 5 dni roboczych;
  • Produkty wytwarzane na zamówienie kupującego (rękodzieło/pre-order), objęte gwarancją twórcy/sprzedawcy co do oryginalności i przydatności do użytku zgodnie z przedznaczeniem, których czas wysyłki od momentu zamówienia nie może przekraczać 21 dni roboczych (z wyłączeniem przedmiotów inwestycyjnych wykonanych z metali szlachetnych);
  • Produkty inwestycyjne wykonane z metali szlachetnych (sztabki i monety inwestycyjne), których czas wysyłki od momentu zamówienia nie może przekraczać 5 dni roboczych.
  • Przedmioty kolekcjonerskierozumiane jako: znaczki pocztowe lub skarbowe, stemple pocztowe, koperty pierwszego obiegu, ostemplowane materiały piśmienne i im podobne, ofrankowane, a jeżeli nieofrankowane, to uznane za nieważne i nieprzeznaczone do użytku jako ważne środki płatnicze, monety ze złota, srebra lub innego metalu oraz banknoty, które nie są zwykle używane jako prawny środek płatniczy lub które mają wartość numizmatyczną, kolekcje oraz przedmioty kolekcjonerskie o wartości zoologicznej, botanicznej, mineralogicznej, anatomicznej, historycznej, archeologicznej, paleontologicznej, etnograficznej lub numizmatycznej, alkohole kolekcjonerskie, wyroby biżuteryjne i zegarki (vintage) – oryginalne, oznakowane lub ocechowane których pochodzenie jest znane lub możliwe do ustalenia w sposób niebudzący wątpliwości, których czas wysyłki od momentu zamówienia nie może przekraczać 5 dni roboczych;
  • przedmioty antykwaryczne, rozumiane jako stare: meble (odrestaurowane w sposób profesjonalny i zdatne do użytku), rzeźby, figurki, porcelana (kompletna), obrazy, książki, ryciny, rękopisy, grafiki, galanteria stołowa, stare gry komputerowe oraz muzyka i filmy zapisane na oryginalnych nośnikach – oryginalne, oznakowane lub ocechowane których pochodzenie jest znane lub możliwe do ustalenia w sposób niebudzący wątpliwości, których czas wysyłki od momentu zamówienia nie może przekraczać 5 dni roboczych

Jest to możliwe, o ile Twoja oferta będzie pasowała do ogólnego profilu platformy.

Kategorie produktów są stale uzupełniane i rozwijane.

Drzewo kategorii jest także ciągle dostosowywane pod kątem integracji oraz SEO.

Kategorie widoczne w WANTED!SHOP są dostosowywane także do potrzeb naszych sprzedawców.

Jeżeli oferujesz ciekawe produkty, których nie możesz odnaleźć w naszym serwisie, możesz wysłać do nas formularz rejestracyjny opisując swoją ofertę.

Jeżeli przejdziesz pozytywną weryfikację, utworzymy specjalnie dla Ciebie nową kategorię produktów. 

W WANTED!SHOP obowiązuje ściśle określona polityka w zakresie weryfikacji sprzedawców i oferowanych produktów.

Jeżeli Twój formularz został wysłany prawidłowo i wykonałeś przelew aktywacyjny, a nie otrzymałeś od nas odpowiedzi, być może przeoczyliśmy Twoją sprawę. W braku kontaktu z naszej strony po upływie 2-3 dni roboczych od Twojego zgłoszenia, skontaktuj się z nami.

Twoja aplikacja może być odrzucona z kilku powodów; stanie się tak gdy:

  • nie spełniasz warunków obowiązujących sprzedawców pod kątem dopuszczalności sprzedaży na platformie (np. forma działalności, siedziba poza UE);
  • podane w formularzu informacje okazały się nieprawdziwe lub niepełne (np. brak załączonej koncesji na sprzedaż alkoholu, brak nr NIP lub fałszywy numer NIP);
  • stwierdziliśmy, że masz już aktywny sklep na naszej platformie oferujący te same produkty;
  • Twój asortyment nie odpowiada polityce kategoryzacji produktów oferowanych w ramach platformy (np. gdy chcesz sprzedawać odzież używaną, towary podrobione lub maszyny rolnicze);
  • uznamy, że na chwilę Twojego zgłoszenia istnieje na platformie wystarczająca liczba podobnych sklepów oferujących podobny asortyment;
  • nie wykonasz przelewu aktywacyjnego;
  • nie załączysz do formularza wymaganych dokumentów;

Jak rozwiązać problem?

  • Jeżeli nie otrzymasz żadnej odpowiedzi w ciągu 2 dni roboczych od wysłania formularza, możesz skontaktować się z nami lub wysłać formularz ponownie.
  • Jeżeli otrzymasz odmowę rejestracji sklepu, jednocześnie poznasz przyczyny odmowy. W takiej sytuacji możesz spróbować zarejestrować inny sklep wysyłając kolejny formularz lub zgłosić się do nas ponownie za jakiś czas.

Tak. Jako jedyna platforma sprzedażowa typu marketplace oferujemy legalną możliwość sprzedaży wszelkich alkoholi.

Warunkiem sprzedaży alkoholu jest posiadanie ważnej koncesji na sprzedaż alkoholu oraz prowadzenie działalności związanej ze sprzedażą alkoholu przez min. 3 lata. 

Zależy nam, aby klienci odwiedzający naszą platformę i Twój sklep na niej, mieli dostęp do korzystnych ofert, dzięki czemu ich zakupy będą wygodne i efektywne, a sprzedaż naszych Partnerów będzie mogła wzrastać.

Zadowolenie klienta to jeden z naszych podstawowych celów.

Z tego powodu, oferowane przez Ciebie produkty na naszej platformie nie powinny być droższe niż w innych kanałach, w których prowadzisz sprzedaż!

Pamiętaj o zasadzie CCC czyli Cena Czyni Cuda! 

Szczegółowe informacje o polityce ustalania cen znajdziesz w zakładce ‘Baza wiedzy’, po zalogowaniu do swojego panelu sklepowego.

Polityka WANTED!SHOP ukierunkowana jest na dostępność towarów poszukiwanych przez użytkowników platformy.

Jednym z naszych głównych założeń jest możliwość zakupów na naszej platformie bez konieczności oczekiwania na towary.

Nasi sprzedawcy powinni realizować przesyłki, niezwłocznie po ich zamówieniu przez klientów platformy.

Z tego powodu wprowadziliśmy terminy, w których nasi Partnerzy powinni realizować wysyłki w terminach, które nie mogą przekraczać:

  • 5 dni dla wszystkich towarów, które nie są wytwarzane na zamówienie klienta, w tym przedmiotów inwestycyjnych wykonanych z metali szlachetnych;
  • 21 dni dla produktów rękodzielniczych i tzw. pre-orderów;

Szczegółowe informacje o wysyłkach znajdziesz w zakładce ‘Baza wiedzy’, po zalogowaniu do panelu sklepowego.

Nie. W WANTED!SHOP obowiązują ceny sztywne.

Nie ma możliwości prowadzenia sprzedaży w trybie licytacji i aukcji.

Wynika to z naszej polityki ukierunkowanej na dostępność towarów.

Do celów licytacji służą inne serwisy aukcyjne. WANTED!SHOP to miejsce, w którym klient wie ile zapłaci za dany towar i kiedy go otrzyma, od chwili odwiedzenia naszej platformy.

Organizacje pożytku publicznego oraz fundacje, prowadzące działalność gospodarczą zgodną z ich statutowymi celami, mogą zakładać sklepy charytatywne na WANTED!SHOP.

Aby założyć sklep charytatywny, należy wypełnić standardowy formularz rejestracyjny i dołączyć do niego wymagane dokumenty, są nimi:

  • akt założycielski
  • statut organizacji
  • sprawozdania finansowe za dwa pełne lata poprzedzające rok rejestracji w WANTED!SHOP

Sklepy charytatywne są zwolnione z prowizji od sprzedaży dla WANTED!SHOP i ponoszą wyłącznie koszty opłat należnych zewnętrznym operatorom płatności elektronicznych (Przelewy24/PayU)

Należności ze sprzedaży produktów w Twoim sklepie na WANTED!SHOP wypłacane są w każdy czwartek, za zrealizowaną sprzedaż z tygodnia poprzedniego.

Warunkiem otrzymania wypłaty jest dostarczenie zamówienia do Klienta. 

Nie. Sklepy na WANTED!SHOP mogą zakładać jedynie podmioty posiadające siedzibę lub adres zamieszkania oraz magazyny towarowe na terenie krajów członkowskich Unii Europejskiej. 

Za udokumentowanie dokonanej sprzedaży oraz rozliczenia fiskalne odpowiada sprzedawca.

Prowadząc swój sklep na WANTED!SHOP pamiętaj, że masz obowiązki wynikające z przepisów podatkowych.

W zależności od rodzaju prowadzonej działalności, sposobu ewidencjonowania sprzedaży i sposobu dokonywania rozliczeń ze urzędem skarbowym, możesz mieć obowiązek wystawienia dla swojego klienta:

  • paragonu fiskalnego
  • rachunku/faktury
  •  

Jeżeli otrzymasz od klienta kupującego Twój towar żądanie wystawienia faktury/rachunku za zamówienie i zignorujesz prośbę klienta, narażasz się na zawieszenie sklepu w przypadku, gdy Twój klient zgłosi nam takie zaniechanie. 

WANTED!SHOP nie odpowiada za nieudokumentowaną sprzedaż oraz niewłaściwe ewidencjonowanie sprzedaży prowadzonej przez sprzedawców w ramach platformy. Dokładamy jednak starań, aby wszystkie produkty oferowane na naszej platformie były oryginalne i pochodziły od legalnych sprzedawców. DZiałanie sprzedawców zmierzające do omijania obowiązującego prawa może wiązać się z zawieszeniem lub likwidacją sklepu nieuczciwego sprzedawcy. 

Przed rozpoczęciem sprzedaży sprawdź, jakie obowiązki podatkowe ciążą na Tobie, jako podatniku.

W razie wątpliwości skontaktuj się ze swoim urzędem skarbowym lub poproś o poradę doradcę podatkowego.

Twój sklep na WANTED!SHOP może zostać zawieszony w wyjątkowych sytuacjach określonych w Regulaminie sprzedaży.

Szczegółowe informacje o zasadach działania Twojego sklepu, znajdziesz w zakładce ‘Baza wiedzy’, po zalogowaniu do swojego panelu sklepowego oraz w Regulaminie sprzedaży.

  • gdy prowadzisz nieuczciwe praktyki naruszające zasady konkurencyjności lub zmierzające do uniknięcia naliczania prowizji, poprzez sztuczne zaniżanie cen ofertowych produktów i próby wyrównywania tych wartości kosztami przesyłek;
  • gdy oferujesz produkty po cenie wyższej niż w innych kanałach sprzedaży (dotyczy to także wysyłek);
  • gdy prowadzisz sprzedaż fikcyjną zmierzającą jedynie do dokonywania transakcji z pominięciem platformy (w celu uniknięcia prowizji), będącą w rzeczywistości ogłoszeniem lub reklamą Twojej firmy;
  • gdy oferujesz towary niedozwolone (np. podróbki, narkotyki, broń palną z wysyłką do klienta itp.);
  • gdy oferujesz towary niezgodne z polityką kategoryzacji produktów na platformie ukrywając je w kategoriach podobnych lub stosując nierzetelne opisy (np. poprzez oferowanie współczesnych przedmiotów używanych w kategoriach obejmujących przedmioty kolekcjonerskie lub antykwaryczne itp.);
  • gdy prowadzisz sprzedaż reglamentowaną po utracie lub wygaśnięciu właściwego zezwolenia (np. alkohol);
  • gdy prowadzisz sprzedaż po zakończeniu lub w trakcie zawieszenia działalności gospodarczej;
  • gdy w celu obrandowania sklepu stosujesz niewłaściwe treści (opisy i zdjęcia) zmierzające do obejścia regulaminu lub zawierające treści propagujące faszyzm, nienawiść, pornografię, zachowania powszechnie uznawane za aspołeczne, obelżywe lub wulgarne itp.;
  • na uzasadniany wniosek organów ścigania lub organów administracji publicznej;
  • w przypadku niskiej jakości obsługi zgłaszanej przez klientów polegającej na nieterminowej realizacji zamówień, niewłaściwego zabezpieczenia przesyłek, wysyłania niekompletnych zamówień, niekulturalnego zachowania wobec klientów;
  • gdy nie stosujesz się do terminów wysyłek (5 dni dla towarów seryjnych, 21 dni dla towarów rękodzielniczych i pre-orderów)
  • w przypadku działania na szkodę WANTED!SHOP, w tym działania mogącego obniżyć jakość marki i jej publiczny odbiór na rynku;
  • w przypadku utrzymywania pustego magazynu dla więcej niż 30% oferowanych produktów;
  • w przypadku braku aktywności (logowania) przez 40 dni;
  • w przypadku ujawnienia przez nas znaczących niezgodności związanych z ofertą Twojego sklepu, np. w opisach produktów, zdjęciach ofertowych, polityce zwrotów itp., których nie usuniesz pomimo otrzymanego ostrzeżenia;

WAŻNE! Po upływie 2 miesięcy od zawieszenia sklepu, w przypadku braku usunięcia przyczyny zawieszenia w tym czasie, sklep zostanie trwale usunięty, a konto użytkownika zostanie zlikwidowane. 

Ile chcesz.

Nie ograniczamy Ciebie ani Twojej firmy.

Możesz wystawić dowolną liczbę produktów bez jakichkolwiek opłat.

Oferty możesz dodawać samodzielnie (bez opłat)  lub zlecić nam import Twojej obecnej bazy z innej platformy. Skontaktuj się z nami aby poznać szczegóły integracji masowych. 

W WANTED!SHOP ujednolicamy standardy dostaw towarów.

Jako Sprzedawca, masz obowiązek wysyłania towarów w terminach:

  • do 5 dni dla produktów seryjnych i inwestycyjnych
  • do 21 dni dla pozostałych produktów.

 

Udostępniamy Ci sztywny cennik przesyłek oraz listę przewoźników, z których będziesz korzystać, w zależności od wyboru kupującego.

Po przygotowaniu przesyłki, możesz udostępnić swoim klientom numery listów przewozowych, w celu ułatwienia im śledzenia przesyłek.

Funkcjonalność taką znajdziesz w swoim panelu Sprzedawcy.

 


 

Na chwilę obecną, nie oferujemy integracji zewnętrznych z przewoźnikami, ale zalecamy korzystanie z usług serwisu Apaczka.pl umożliwiającego nadawanie paczek online, na preferencyjnych warunkach. 

Dowiedz się więcej o ofercie Apaczka.pl dla Sprzedających na WANTED!SHOP>

Przed rozpoczęciem sprzedaży na WANTED!SHOP musimy Cię zweryfikować.

Wykonując przelew weryfikacyjny będący jednocześnie opłatą aktywacyjną dajesz nam możliwość sprawdzenia, czy:

  • jesteś właścicielem konta do rozliczeń, które wskazałeś podczas rejestracji;
  • czy numer konta jest prawidłowy;
  • czy Twoje dane i dane Twojej firmy są zgodne z danymi wskazanymi w formularzu rejestracji;

Tak. Możliwe jest posiadanie więcej niż jednego aktywnego sklepu przez ten sam podmiot.

Musisz jednak spełnić klika warunków:

  • musisz przejść ponowną weryfikację – w tym celu konieczne jest ponowne przesłanie formularza rejestracyjnego z podaniem nowego adresu e-mail;
  • od aktywacji pierwszego sklepu musi upłynąć pełny miesiąc kalendarzowy;
  • w kolejnym sklepie możesz oferować produkty inne niż dotychczas – towary nie mogą się powielać;
  • kolejny sklep musi zostać obrandowany w sposób odmienny od posiadanego już sklepu i umożliwiający bezproblemowe odróżnienie Twoich marek – poprzez dodanie innego logo oraz innego baneru; 

 

WAŻNE! Drugi i kolejne sklepy zakładane przez ten sam podmiot nie korzystają z preferencyjnych warunków naliczania opłat przysługujących nowym sklepom. Już od pierwszej sprzedaży w drugim i kolejnych sklepach naliczana będzie regularna prowizja, zgodna z aktualnym cennikiem. 

W WANTED!SHOP nie możesz samodzielnie zaimportować baz danych produktów z zewnętrznych systemów sprzedażowych. Zrobimy to za Ciebie!

Ograniczenie to wynika z polityki platformy mającej na celu ujednolicenie systemu ofertowania produktów oraz ich weryfikacji.

Oferujemy możliwość importu towarów z Twojego obecnego lub dotychczasowego sklepu.

Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z nami. 

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie w Centrum Pomocy?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. 

 

Aplikuj do WANTED!SHOP

OPŁATY I PROWIZJE W WANTED!SHOP

(obowiązujące od 15.05.2022r., wszystkie ceny uwzględniają podatek VAT)

W WANTED!SHOP stawiamy na przejrzystość i jasne warunki współpracy od samego początku.

  • Nie pobieramy stałych opłat za utrzymanie sklepu.
  • Nie pobieramy opłat za wystawienie ofert.
  • Twoje logo i baner w Twoim sklepie będą zawsze widoczne za darmo.
  • Otrzymujesz pełną analitykę sprzedaży oraz regularne raportowanie bez dodatkowych opłat.

 


 

AKTYWACJA SKLEPU

Aby móc sprzedawać w WANTED!SHOP, musisz przejść weryfikację.

W tym celu pobieramy opłatę aktywacyjną, której dokonujesz ze swojego konta firmowego. Opłata ta jest jednocześnie przelewem weryfikacyjnym.

  • Standardowa opłata aktywacyjna: 99 zł.
  • Opłata aktywacyjna dla nowych sklepów, dokonujących rejestracji do 31.08.2022r. włącznie: 1 zł. 

 


 

OPŁATY ZA SPRZEDAŻ

W WANTED!SHOP obowiązuje, prowizyjny system naliczania opłat:

Prowizja należna WANTED!SHOP naliczana jest proporcjonalnie od zsumowanej wartości cen sprzedanych produktów (bez kosztów dostawy) i potrącana z wpłat od klientów.

Wpłaty przekazywane są raz w tygodniu, w każdy czwartek za zamówienia zrealizowane (wysłane) w tygodniu poprzednim.

 
Im więcej sprzedasz, tym mniej zapłacisz!

Wysokość prowizji dla WANTED!SHOP jest stała dla wszystkich kategorii produktowych ale zależy od wartości Twojej sprzedaży i wynosi:

  • 12,3% dla sprzedaży w przedziale: 0,01 zł. – 2.000,00 zł.
  • 10,3% dla sprzedaży w przedziale: 2.000,01 zł. – 10.000,00 zł.
  • 7,3% dla sprzedaży w przedziale: 10.000,01 zł. – 50.000,00 zł.
  • 6,3% dla sprzedaży w przedziale: 50.000,01 zł. – 100.000,00 zł.
  • 5,8% dla sprzedaży w przedziale: 100.000,01 zł. – 150.000,00 zł.
  • 4,8% dla sprzedaży w przedziale: 150.000,01 zł. – 250.000,00 zł.
  • po przekroczeniu 250.000,00 zł. i utrzymaniu tej wartości przez kolejne 2 miesiące, stawkę prowizji ustalimy indywidualnie; w tym celu skontaktuj się z nami.

 

Prowizje od sprzedaży naliczane są automatycznie od zsumowanej wartości cen sprzedanych produktów (bez kosztów dostawy).

Wartość prowizji obejmuje należny podatek VAT (kwota brutto).

Prowizja ustalana jest z góry, do czasu osiągnięcia progu sprzedaży uprawniającego do obniżenia prowizji.

Po osiągnięciu odpowiedniego progu sprzedaży, prowizję obniżymy automatycznie do końca kolejnego miesiąca.

Jeżeli w okresie obowiązywania obniżonej prowizji nie utrzymasz sprzedaży na tym samym poziomie, wyższa prowizja zostanie przywrócona po upływie tego miesiąca i aż do czasu ponownego przekroczenia progu sprzedaży uprawniającego do ponownego obniżenia prowizji.

Pierwsze obniżenie prowizji może nastąpić po upływie pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu aktywacji Twojego sklepu na naszej platformie.


 

OFERTA NA START

Wiemy, jak ważne są pierwsze kroki w biznesie, dlatego oferujemy Ci preferencyjne warunki na początek*, aby Twój sklep miał szansę się rozwijać:

  • Aktywacja sklepu za 1 zł. zamiast 99 zł.
  • Pierwszy miesiąc bez opłat za sprzedaż (prowizje będą naliczane dopiero po upływie pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po aktywacji sklepu)**;
  • Kolejne 2 miesiące z prowizją obniżoną o 50%

 

*) Oferta promocyjna obejmuje wyłącznie nowe sklepy i dotyczy sprzedawców aktywujących swój pierwszy sklep na WANTED!SHOP.

**) Zwolnienie z opłat w okresie promocyjnym nie dotyczy prowizji za obsługę płatności elektronicznych, należnych operatorom płatności. Opłata za obsługę płatności elektronicznych wynosi 2,3% wartosci transakcji. 


 

REKLAMA TWOJEGO SKLEPU W SERWISIE

Twoje oferty są zawsze widoczne w naszym sklepie. Masz jednak możliwość wykupienia dodatkowych opcji promocji i reklamy w serwisie, m.in.:

  • promowanie produktów na stronie głównej, w sekcji “wybrane przez WANTED!SHOP”
  • top-layer animowany na stronie głównej
  • baner 1066×600 w karuzeli na stronie głównej
  • banery 600×600 na stronie głównej
  • baner 600×900 na stronie głównej
  • belka 300×900 na stronach wybranej kategorii
  • baner aktywny 600×900 na stronach wszystkich kategorii
  • promocja w strefie marek
  • newsletter

 

Aby otrzymać ofertę reklamy dopasowaną do Twoich potrzeb, skontaktuj się z nami.


 

IMPORT BAZ DANYCH Z INNCYH SKLEPÓW I MAGAZYNÓW

Produkty w swoim sklepie możesz dodawać ręcznie w dowolnej ilości i bez opłat za wystawienie.

WANTED!SHOP daje też możliwość masowego importu istniejącej oferty z zewnętrznych systemów sprzedaży.

Z uwagi na integralność platformy i politykę jednolitej formy ofertowania w WANTED!SHOP, nie możesz przeprowadzić integracji ani masowego importu samodzielnie. Zrobimy to za Ciebie, głównie po to, aby wszystkie Twoje produkty wyświetlały się prawidłowo, a cały Twój system sprzedaży działał prawidłowo.

Jeżeli potrzebujesz integracji ze swoimi obecnymi kanałami sprzedaży lub masowego importu produktów, skontaktuj się z nami aby otrzymać indywidualną wycenę.


 

WANTED!SHOP CHARYTATYWNIE

Sklepy charytatywne są zwolnione z opłat i prowizji należnych WANTED!SHOP

Jedynym kosztem sprzedaży dla sklepów charytatywnych jest prowizja należna operatorom płatności internetowych, za transakcje dokonane przy użyciu bramki płatniczej (2,3% wartości transakcji).

Oferty sklepów charytatywnych są promowane na stronie głównej i bierzemy to na siebie.

Bo lubimy pomagać!


 

DYSCYPLINA MUSI BYĆ

W WANTED!SHOP przykładamy szczególną uwagę do jakości obsługi i oferowanych produktów.

Z tego powodu na naszej platformie mogą być oferowane wyłącznie produkty oryginalne, legalnego pochodzenia.

Zabroniony jest handel podróbkami oraz produktami pochodzącymi z czynów niedozwolonych (np. kradzieży).

W przypadku wykrycia naruszenia tej żelaznej reguły, podmiot oferujący towary podrobione lub kradzione zostanie pociągnięty do odpowiedzialności zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W takim wypadku naliczymy także nieuczciwemu sprzedawcy karę umowną w wysokości pięciokrotności ceny , za jaką nielegalny produkt został sprzedany. Sprzedawca taki zobowiązany będzie także do zwrócenia otrzymanych korzyści na rzecz kupującego.


 

POZOSTAŁE OPŁATY

  • Opłata od wniosku za zmianę numeru rachunku bankowego do rozliczeń: 9,90 zł.
  • Opłata za udostępnienie danych o transakcjach na żądanie uprawnionego organu: 300,00 zł.

 

USŁUGI NADAWANIA PRZESYŁEK DLA SPRZEDAJĄCYCH W WANTED!SHOP

Obsługę nadawania przesyłek dla klientów WANTED!SHOP wspiera Apaczka.pl będąca nowoczesną platformą logistyczną działającą na rynku przesyłek kurierskich od 2009r.

 

Niższe koszty wysyłek dla Sprzedawców WANTED!SHOP

Dzięki współpracy pomiędzy Apaczka.pl i WANTED!SHOP, możesz korzystać ze specjalnych warunków cenowych na usługi kurierskie 15 największych przewoźników w Polsce.

 

 

Jak skorzystać z oferty?

Aby wygodnie i szybko nadawać paczki zamówione przez Twoich klientów na WANTED!SHOP wystarczy zarejestrować konto w serwisie Apaczka.pl poprzez link dostępny w Panelu sprzedawcy na WANTED!SHOP.

Po dokonaniu rejestracji, w Twoim panelu na Apaczka.pl automatycznie pojawią się preferencyjne ceny* przesyłek.

Od tej pory wszystko w twoich rękach:

  • zdefiniujesz adresy nadania przesyłek i odbiorców;
  • samodzielnie dostosujesz parametry paczek;
  • wybierzesz przewoźnika;
  • ubezpieczysz paczkę;

 

Po przygotowaniu przesyłki, możesz udostępnić swoim klientom na WANTED!SHOP numery listów przewozowych, w celu ułatwienia im śledzenia przesyłek.

Funkcjonalność taką znajdziesz w swoim panelu Sprzedawcy, po zalogowaniu.

 

WAŻNE: Aby skorzystać z preferencyjnych cen usług kurierskich musisz dokonać rejestracji bezpośrednio z Twojego Panelu sprzedawcy na WANTED!SHOP. W przypadku, gdy dokonasz rejestracji samodzielnie, obniżone stawki nie będą miały zastosowania dla Twojego konta na Apaczka.pl 

*) Preferencyjne ceny obowiązują przez 3 miesiące od rejestracji konta w serwisie Apaczka.pl za pośrednictwem linku udostępnionego w panelu Sprzedawcy.  Po upływie tego okresu, w przypadku wzrostu cen przesyłek, możliwe jest ich negocjowanie z działem handlowym serwisu Apaczka.pl.

DOSTĘPNE FORMATY REKLAM W SERWISIE WANTED!SHOP

 

Potrzebujesz wsparcia w promocji Twojej oferty lub chcesz się zareklamować?

Jeżeli prowadzisz sprzedaż na WANTED!SHOP, to Twoje oferty są zawsze widoczne w naszym sklepie.

Masz jednak możliwość wykupienia dodatkowych opcji promocji i reklamy w serwisie: 

> Promowanie produktów na stronie głównej, w sekcji “Wybrane przez WANTED!SHOP

> Promowanie produktów, marki, kategorii produktów lub Twojego sklepu na WANTED!SHOP, w lewej kolumnie na stronie głównej.

> Promowanie marki, kategorii produktów lub sklepu na stronie głównej WANTED!SHOP, w sekcji graficznej.

> Promowanie produktów lub marki na stronach wybranej kategorii (belka 300×900)

> Promowanie produktu, sklepu lub marki na stronach wszystkich kategorii (baner aktywny 300×900)

> Promocja marki w Strefie Marek 

> Newsletter

> Promocja w social-media

Jeżeli jesteś producentem lub dostawcą usług związanych z tematyką serwisu, możesz promować swoją markę na WANTED!SHOP. Zakres promocji ustalimy indywidualnie.

Aby otrzymać ofertę reklamy dopasowaną do Twoich potrzeb, skontaktuj się z nami.

To juz prawie koniec!

Aby dokończyć rejestrację, wykonaj przelew aktywacyjny:
  • Przelew aktywacyjny musi być dokonany z Twojego firmowego rachunku bankowego, wskazanego w formularzu;
  • Dane właściciela rachunku, z którego dokonasz opłaty aktywacyjnej, muszą być zgodne z danymi wskazanymi w formularzu.
  • Twoim identyfikatorem płatności jest Twój nr NIP podany w formularzu.
Jak zrealizować przelew? Zaloguj się do swojego banku, w którym posiadasz konto firmowe, a następnie zleć przelew przy użyciu następujących danych:
  • NR RACHUNKU: 50 1090 2590 0000 0001 5073 2441
  • KWOTA PRZELEWU: 1,00 zł.
  • TYTUŁ PŁATNOŚCI:Twój nr NIP
  • ODBIORCA PRZELEWU: Firma Handlowa Wencek Bożenna, 96-100 Skierniewice, ul. Jagiellońska 8/16/4
Co dalej? Gdy otrzymamy Twoją wpłatę, sprawdzimy:
  • czy dane w potwierdzeniu przelewu (imię i nazwisko/nazwa oraz adres) są zgodne z danymi, które podałeś w formularzu rejestracyjnym;
  • czy numer rachunku bankowego, z którego dokonałeś przelewu jest tożsamy z nr konta do rozliczeń, podanym w formularzu rejestracji;
Po pozytywnej weryfikacji aktywujemy Twój sklep na WANTED!SHOP.  Informację o aktywacji konta otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu.
Masz pytania? Odwiedź nasze Centrum pomocy dla sprzedawców.

WANTED!SHOP

All rights reserved

Wanted!Shop to polska platforma sprzedażowa. Wspieraj rodzimy biznes kupując w polskim sklepie!

Produkty pochodzą od ściśle weryfikowanych i legalnie działających sprzedawców oferujących oryginalne towary.

Towary oferowane w Wanted!Shop znajdują się w magazynach i są gotowe do wysyłki. Wyjątek stanowią produkty rękodzielnicze.

Obecnie nie przyjmujemy nowych Sprzedawców

Jeżeli chcesz, abyśmy poinformowali Cię, kiedy rejestracja nowych Sprzedawców będzie możliwa, Skontaktuj się z nami na podany poniżej adres o treści:

“Jestem zainteresowany sprzedażą na WANTED!SHOP.” 

W wiadomości opisz krótko, jaki asortyment oferujesz lub podaj link do Twojej aktualnej oferty.

Gdy wznowimy rejestrację Sprzedawców, skontaktujemy się z Tobą wysyłając link rejestracyjny. 

Adres: b2b@wantedshop.pl

Formularz rejestracyjny sprzedawcy

Szczegóły konta

INFORMACJE O FIRMIE

DANE KONTAKTOWE

DANE ADRESOWE

ADRES DO KORESPONDENCJI

INFORMACJE O OFERCIE

TWÓJ SKLEP NA WANTED!SHOP

OŚWIADCZENIA

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

USŁUGA PRZELEWY24 DLA SPRZEDAJĄCYCH NA WANTED!SHOP

Płatności elektroniczne w WANTED!SHOP obsługiwane są przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań KRS 0000347935, NIP 7792369887, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod nr UKNF IP24/2014. (Przelewy24.pl)

Aby w pełni aktywować swój sklep na WANTED!SHOP oraz móc przyjmować płatności od klientów, za sprzedaż produktów na WANTED!SHOP, konieczne będzie zawarcie odrębnej umowy z PayPro S.A.:

Nawiązanie współpracy ze Sprzedawcami w zakresie przyjmowania płatności online ogranicza się do rejestracji online konta Sprzedawcy w Przelewy24.pl

Rejestracja jest równoznaczna z zawarciem umowy na czas nieokreślony pomiędzy Sprzedawcą a PayPro S.A. (Przelewy24.pl);

UWAGA: Aby prawidłowo przejść proces rejestracji w Przelewy24, musisz skorzystać z naszego linku przekierowującego Cię na stronę rejestracji!

Aby założyć konto w Przelewy24 kliknij tutaj>

Aby wyświetlić szczegółowe zasady dotyczące rejestracji kont w Przelewy24 kliknij tutaj>

(Nowe konto na Przelewy24 musisz zarejestrować nawet wtedy, jeżeli korzystasz już z innego konta do obsługi płatności!)

Link do rejestracji odnajdziesz także w panelu Sprzedawcy, po zalogowaniu i wcześniejszym utworzeniu konta Sprzedawcy na WANTED!SHOP;

Wskazówki prawidłowego wypełnienia formularza rejestracji znajdziesz na dole strony.

Do pełnej aktywacji konta w Przelewy24.pl, Sprzedawca musi dokonać następujących formalności:
  1. wykonać przelew weryfikacyjny rachunku bankowego na kwotę 1,50 zł. (po zakcięgowaniu przelew jest zwracany);
  2. przesłać skany dowodu osobistego osoby upoważnionej do zawarcia umowy (w przypadku spółek – dodatkowe dokumenty firmowe);

 

Czynności tych dokonasz bezpośrednio w swoim panelu Przelewy24, po utworzeniu konta. 

Weryfikacja sprzedawcy jest obowiązkowa i wynika z obowiązujących przepisów prawa.

 
Przyjmowanie płatności elektronicznych na WANTED!SHOP przez Sprzedawcę wiąże się z akceptacją umowy o przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych zawieranej z PayPro S.A. (Przelewy24.pl)

Akceptacji takiej dokonasz w trakcie rejestracji konta Sprzedawcy, w Przelewy24.pl

UWAGA: brak rejestracji Sprzedawcy w Przelewy24.pl wyłącza możliwość przyjmowania od klientów płatności elektronicznych realizowanych online, a tym samym korzystanie z usług WANTED!SHOP

 
Dzięki współpracy pomiędzy WANTED!SHOP i Przelewy24, otrzymujesz preferencyjne warunki umowy o przyjmowanie płatności elektronicznych:
  • bezpośredni link do rejestracji konta sprzedawcy, który powiążemy z Twoim panelem Sprzedawcy na WANTED!SHOP;
  • obniżona prowizja za obsługę płatności elektronicznych: tylko 1,2% wartości transakcji.

 

WAŻNE:

  • Podczas rejestracji konta w Przelewy24, podaj nasz adres jako adres sklepu internetowego (www.wantedshop.pl). Jeżeli podasz inny adres, Twoje konto nie będzie mogło zostać podpięte do Twojego sklepu na WANTED!SHOP
  • Umowa, którą zaakceptujesz podczas rejestracji w Przelewy24 przewiduje wyższą opłatę prowizyjną. Zaakceptuj te warunki! Po utworzeniu konta Twoja prowizja zostanie obniżona, do stawek obowiązujących Sprzedawców na WANTED!SHOP
  • Musisz zarejestrować  konto w Przelewy24, przy użyciu naszego linku, nwet jeżeli posiadasz już inne konto w Przelewy24
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania strony do Państwa indywidualnych potrzeb oraz wyświetlania, personalizacji i mierzenia skuteczności reklam w ramach zewnętrznych sieci reklamowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików Cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki Cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików Cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności serwisu