Najczęściej zadawane pytania

Wanted!Shop to polska platforma handlowa (tzw. marketplace), która umożliwia zawieranie umów sprzedaży pomiędzy kupującymi, a sprzedającymi oferującymi swoje produkty na stronach serwisu. Kupujący mogą wybierać pośród produktów oferowanych przez różnych sprzedawców  (w tym produktów oferowanych przez właściciela platformy) i w intuicyjny sposób dodawać je do jednego koszyka.

Tak. Wszystkie oferowane w ramach platformy produkty pochodzą wyłącznie  od zweryfikowanych i legalnie działających sprzedawców.

Wszystkie transakcje płatnicze są szyfrowane, a  dostęp do danych osobowych użytkowników jest ograniczony do absolutnego minimum. Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom nieuprawnionym.

Płatności online są obsługiwane przez zewnętrzną bramkę płatniczą obsługiwaną przez PayU S.A. będącego wiodącym operatorem płatności internetowych. Nikt postronny nie ma dostępu do danych Twojej karty kredytowej ani danych Twojego rachunku bankowego. 

Wanted!Shop jest polską marką, a serwery na których zainstalowane jest oprogramowanie platformy i na których przechowywane są informacje o transakcjach i użytkownikach znajdują się na terytorium Polski. 

Tak. Przykładamy szczególną uwagę do jakości towarów oferowanych przez sprzedawców w Wanted!Shop. 

Każdy sprzedawca, przed rejestracją swojego sklepu na platformie jest przez nas szczegółowo weryfikowany, a wszystkie oferty sprzedaży są przez nas nieustannie monitorowane i sprawdzane pod kątem legalności i zgodności z Regulaminem. 

Handel produktami podrobionymi i tzw. “replikami” udającymi oryginały, które nie zostały wykonane przez prawowitego producenta jest bezwzględnie zabroniony.

Jeżeli otrzymasz przedmiot budzący Twoje wątpliwości co do autentyczności lub pochodzenia, natychmiast nas o tym poinformuj korzystając z formularza kontaktowego.

WAŻNE! Im szybciej poinformujesz nas o podróbce, tym pewniejsze będzie odzyskanie należności. Nie zwlekaj dłużej niż 3 dni robocze. Po tym czasie nieuczciwy sprzedawca może otrzymać od nas wypłatę zapłaconej ceny, co może utrudnić odzyskanie pieniędzy.

Do wiadomości dołącz:

  • Co najmniej 3 zdjęcia przedmiotu w stanie, w jakim go otrzymałeś;
  • Co najmniej 3 zdjęcia opakowania z wyraźnie widoczną etykietą adresową;
  • Dokładny opis stanu przedmiotu ze wskazaniem na elementy świadczące o tym, że przedmiot nie jest autentyczny;
  • Kopie dokumentów wskazujących na to, że przedmiot nie jest autentyczny;

Po otrzymaniu zgłoszenia podejmiemy kroki zmierzające do wyjaśnienia sprawy i przekażemy Ci instrukcje dalszego postępowania.

W przypadku ujawnienia nieuczciwego sprzedawcy, jego konto zostanie zablokowane z jednoczesnym podjęcim kroków prawnych mających na celu wyciągniecie stosownych konsekwencji.

Sprzedający są odpowiedzialni za umieszczenie prawidłowego i zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym opisu przedmiotu.

Sprzedający ustalają także własne metody wysyłek oraz politykę dotyczącą rękojmi i gwarancji.

W pierwszej kolejności należy dokładnie zapoznać się z opisem przedmiotu.

Jeżeli w opisie nie znajdziesz interesujących Cię informacji, możesz skorzystać z naszego centrum pytań i odpowiedzi.

Funkcjonalność taką  znajdziesz w zakładkach pod zdjęciem produktu, na stronie produktu oraz na stronie sprzedawcy. 

W sprawach spornych Operator platformy może włączyć się do dyskusji prowadzonej pomiędzy użytkownikami. 

Jeżeli ktoś zadał podobne pytanie wcześniej, nasz system wyświetli Ci odpowiedź automatycznie. W innym przypadku Twoje pytanie trafi bezpośrednio do Sprzedającego, który ma obowiązek udzielić niezwłocznej odpowiedzi.

Staramy się na bieżąco kontrolować wszystkie oferty, jednak mogą zdarzyć się sytuacje, w których przeoczymy pewne istotne z punktu kupującego aspekty. Jeżeli zauważysz błędy w opisie albo jakiekolwiek niezgodności, możesz wysłać wiadomość bezpośrednio do Sprzedającego lub do nas za pomocą formularza kontaktowego. 

Pamiętaj, że towary oferowane w Wanted!Shop pochodzą od różnych sprzedawców. Naszym zadaniem jest weryfikowanie legalności sprzedawców oraz oryginalności produktów.

Nie jesteśmy jednak w stanie udzielić Ci odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące produktów nie sprzedawanych przez nas, ani informacji o wysyłkach towarów sprzedawanych przez naszych partnerów handlowych. Tego typu zapytania kierowane do nas mogą pozostać bez odpowiedzi.

Każdy sprzedawca samodzielnie ustala terminy wysyłek swoich produktów.

Terminy wysyłek znajdziesz w opisach produktów.

Sprzedawcy mają obowiązek oferowania produktów, które są gotowe do bezpośredniej wysyłki i znajdują się w magazynach zapewniających możliwości logistyczne dostaw bez konieczności ich wcześniejszego importu.

WAŻNE! W Wanted!Shop nie są możliwe zakupy grupowe ani prowadzenie list i zapisów na import towarów wymagających zapewnienia minimum logistycznego! 

Od dokonania płatności do czasu wysyłki zamówionych towarów nie powinno upłynąć więcej niż 7 dni.

Wyjątkiem są przedmioty wytwarzane na Twoje indywidualne zamówienie (handmade), które muszą zostać wytworzone zanim zostaną do Ciebie wysłane. W takim wypadku, od czasu zamówienia do czasu wysyłki nie powinno upłynąć więcej niż 30 dni. 

Wyjątek ten nie dotyczy jednak przedmiotów kolekcjonerskich w limitowanych nakładach oraz produktów inwestycyjnych takich jak monety bulionowe i sztabki wykonane z metali szlachetnych (srebro, złoto, platyna, pallad, rod, lit itp.), które mogą być oferowane do sprzedaży w Wanted!Shop wyłącznie pod warunkiem ich fizycznego posiadania przez sprzedającego! 

Gdy towar zostanie do Ciebie wysłany, otrzymasz potwierdzenie e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki lub z numerem listu przewozowego za pomocą, którego będzie możliwe śledzenie przesyłki. 

Jeżeli nie możesz znaleźć informacji o śledzeniu lub wysyłka trwa dłużej niż szacowany czas wskazany w opisie, skontaktuj się ze sprzedającym.

Pamiętaj, że termin wysyłki nie jest tożsamy z terminem dostawy!

Termin dostawy jest uzależniony od wielu czynników, w tym odległości, możliwości wybranego przewoźnika i warunków losowych.

Jeżeli zamawiasz wiele produktów od kilku sprzedawców, przesyłki dotrą do Ciebie w różnych terminach i wielu paczkach, ponieważ będą wysyłane z różnych magazynów i w różnym czasie. W żadnym wypadku nie jest to powód do reklamacji.

WAŻNE! Zanim złożysz reklamację dotyczącą opóźnienia w dostawie lub braku dostawy opłaconych towarów, upewnij się czy podczas zamówienia został wskazany prawidłowy adres doręczenia oraz aktualne dane kontaktowe. Możesz to sprawdzić logując się do swojego konta lub sprawdzając potwierdzenie zamówienia wysłane do Ciebie na wskazany adres e-mail.

Upewnij się także, czy przesyłka nie została awizowana lub nie została doręczona na alternatywny adres np. do sąsiadów, do biura itp.

 

Koszty wysyłek są uzależnione od wybranego sposobu dostawy.

Każdy sprzedający może ustalić własne warianty dostawy określając przewoźnika oraz koszt.

Ceny transportu są widoczne przy każdym produkcie.

W trakcie zakupów możesz wybrać sposób dostawy, jaki Cię interesuje zaznaczając odpowiednie pole.

Jeżeli dodasz do koszyka kilka produktów od różnych sprzedających, dla każdego produktu (lub grupy produktów jednego sprzedającego) możesz wybrać odrębny sposób dostawy.

Koszty dostawy sumują się w koszyku, a całkowitą cenę transportu towarów poznasz przed dokonaniem płatności. 

Niektóre produkty mogą być objęte darmową wysyłką. W takim wypadku zapłacisz tylko za transport towarów,

MASZ WIĘCEJ PYTAŃ?

Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie w Centrum Pomocy?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego

DOSTĘPNE FORMATY REKLAM W SERWISIE WANTED!SHOP

 

Potrzebujesz wsparcia w promocji Twojej oferty lub chcesz się zareklamować?

Jeżeli prowadzisz sprzedaż na WANTED!SHOP, to Twoje oferty są zawsze widoczne w naszym sklepie.

Masz jednak możliwość wykupienia dodatkowych opcji promocji i reklamy w serwisie: 

> Promowanie produktów na stronie głównej, w sekcji “Wybrane przez WANTED!SHOP

> Promowanie produktów, marki, kategorii produktów lub Twojego sklepu na WANTED!SHOP, w lewej kolumnie na stronie głównej.

> Promowanie marki, kategorii produktów lub sklepu na stronie głównej WANTED!SHOP, w sekcji graficznej.

> Promowanie produktów lub marki na stronach wybranej kategorii (belka 300×900)

> Promowanie produktu, sklepu lub marki na stronach wszystkich kategorii (baner aktywny 300×900)

> Promocja marki w Strefie Marek 

> Newsletter

> Promocja w social-media

Jeżeli jesteś producentem lub dostawcą usług związanych z tematyką serwisu, możesz promować swoją markę na WANTED!SHOP. Zakres promocji ustalimy indywidualnie.

Aby otrzymać ofertę reklamy dopasowaną do Twoich potrzeb, skontaktuj się z nami.

USŁUGI NADAWANIA PRZESYŁEK DLA SPRZEDAJĄCYCH W WANTED!SHOP

Obsługę nadawania przesyłek dla klientów WANTED!SHOP wspiera Apaczka.pl będąca nowoczesną platformą logistyczną działającą na rynku przesyłek kurierskich od 2009r.

 

Niższe koszty wysyłek dla Sprzedawców WANTED!SHOP

Dzięki współpracy pomiędzy Apaczka.pl i WANTED!SHOP, możesz korzystać ze specjalnych warunków cenowych na usługi kurierskie 15 największych przewoźników w Polsce.

 

 

Jak skorzystać z oferty?

Aby wygodnie i szybko nadawać paczki zamówione przez Twoich klientów na WANTED!SHOP wystarczy zarejestrować konto w serwisie Apaczka.pl poprzez link dostępny w Panelu sprzedawcy na WANTED!SHOP.

Po dokonaniu rejestracji, w Twoim panelu na Apaczka.pl automatycznie pojawią się preferencyjne ceny* przesyłek.

Od tej pory wszystko w twoich rękach:

  • zdefiniujesz adresy nadania przesyłek i odbiorców;
  • samodzielnie dostosujesz parametry paczek;
  • wybierzesz przewoźnika;
  • ubezpieczysz paczkę;

 

Po przygotowaniu przesyłki, możesz udostępnić swoim klientom na WANTED!SHOP numery listów przewozowych, w celu ułatwienia im śledzenia przesyłek.

Funkcjonalność taką znajdziesz w swoim panelu Sprzedawcy, po zalogowaniu.

 

WAŻNE: Aby skorzystać z preferencyjnych cen usług kurierskich musisz dokonać rejestracji bezpośrednio z Twojego Panelu sprzedawcy na WANTED!SHOP. W przypadku, gdy dokonasz rejestracji samodzielnie, obniżone stawki nie będą miały zastosowania dla Twojego konta na Apaczka.pl 

*) Preferencyjne ceny obowiązują przez 3 miesiące od rejestracji konta w serwisie Apaczka.pl za pośrednictwem linku udostępnionego w panelu Sprzedawcy.  Po upływie tego okresu, w przypadku wzrostu cen przesyłek, możliwe jest ich negocjowanie z działem handlowym serwisu Apaczka.pl.

Witamy na WANTED!SHOP

Dziękujemy za rejestrację konta Sprzedawcy w serwisie WANTED!SHOP. Twoja aplikacja została przekazana do weryfikacji. O jej wyniku poinformujemy Cię w ciągu 48 godzin.

Co w międzyczasie?

Pamiętaj, że do pełnej aktywacji konta będzie potrzebna rejestracja konta w systemie płatniczym Przelewy24. Poniżej znajdziesz link do rejestracji konta.

Postępuj zgodnie z instrukcjami, które będą wyświetlane.

WAŻNE: W polu ‘adres sklepu internetowego’ wpisz adres: >www.wantedshop.pl< 

Masz pytania?

Odwiedź nasze Centrum pomocy dla sprzedawców.

Wanted!Shop to polska platforma sprzedażowa. Wspieraj rodzimy biznes kupując w polskim sklepie!

Produkty pochodzą od ściśle weryfikowanych i legalnie działających sprzedawców oferujących oryginalne towary.

Towary oferowane w Wanted!Shop znajdują się w magazynach i są gotowe do wysyłki. Wyjątek stanowią produkty rękodzielnicze.

USŁUGA PRZELEWY24 DLA SPRZEDAJĄCYCH NA WANTED!SHOP

Płatności elektroniczne w WANTED!SHOP obsługiwane są przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań KRS 0000347935, NIP 7792369887, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod nr UKNF IP24/2014. (Przelewy24.pl)

Aby w pełni aktywować swój sklep na WANTED!SHOP oraz móc przyjmować płatności od klientów, za sprzedaż produktów na WANTED!SHOP, konieczne będzie zawarcie odrębnej umowy z PayPro S.A.:

Nawiązanie współpracy ze Sprzedawcami w zakresie przyjmowania płatności online ogranicza się do rejestracji online konta Sprzedawcy w Przelewy24.pl

Rejestracja jest równoznaczna z zawarciem umowy na czas nieokreślony pomiędzy Sprzedawcą a PayPro S.A. (Przelewy24.pl);

UWAGA: Aby prawidłowo przejść proces rejestracji w Przelewy24, musisz skorzystać z naszego linku przekierowującego Cię na stronę rejestracji!

Aby założyć konto w Przelewy24 kliknij tutaj>

Aby wyświetlić szczegółowe zasady dotyczące rejestracji kont w Przelewy24 kliknij tutaj>

(Nowe konto na Przelewy24 musisz zarejestrować nawet wtedy, jeżeli korzystasz już z innego konta do obsługi płatności!)

Link do rejestracji odnajdziesz także w panelu Sprzedawcy, po zalogowaniu i wcześniejszym utworzeniu konta Sprzedawcy na WANTED!SHOP;

Wskazówki prawidłowego wypełnienia formularza rejestracji znajdziesz na dole strony.

Do pełnej aktywacji konta w Przelewy24.pl, Sprzedawca musi dokonać następujących formalności:
  1. wykonać przelew weryfikacyjny rachunku bankowego na kwotę 1,50 zł. (po zakcięgowaniu przelew jest zwracany);
  2. przesłać skany dowodu osobistego osoby upoważnionej do zawarcia umowy (w przypadku spółek – dodatkowe dokumenty firmowe);

 

Czynności tych dokonasz bezpośrednio w swoim panelu Przelewy24, po utworzeniu konta. 

Weryfikacja sprzedawcy jest obowiązkowa i wynika z obowiązujących przepisów prawa.

 
Przyjmowanie płatności elektronicznych na WANTED!SHOP przez Sprzedawcę wiąże się z akceptacją umowy o przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych zawieranej z PayPro S.A. (Przelewy24.pl)

Akceptacji takiej dokonasz w trakcie rejestracji konta Sprzedawcy, w Przelewy24.pl

UWAGA: brak rejestracji Sprzedawcy w Przelewy24.pl wyłącza możliwość przyjmowania od klientów płatności elektronicznych realizowanych online, a tym samym korzystanie z usług WANTED!SHOP

 
Dzięki współpracy pomiędzy WANTED!SHOP i Przelewy24, otrzymujesz preferencyjne warunki umowy o przyjmowanie płatności elektronicznych:
  • bezpośredni link do rejestracji konta sprzedawcy, który powiążemy z Twoim panelem Sprzedawcy na WANTED!SHOP;
  • obniżona prowizja za obsługę płatności elektronicznych: tylko 1,2% wartości transakcji.

 

WAŻNE:

  • Podczas rejestracji konta w Przelewy24, podaj nasz adres jako adres sklepu internetowego (www.wantedshop.pl). Jeżeli podasz inny adres, Twoje konto nie będzie mogło zostać podpięte do Twojego sklepu na WANTED!SHOP
  • Umowa, którą zaakceptujesz podczas rejestracji w Przelewy24 przewiduje wyższą opłatę prowizyjną. Zaakceptuj te warunki! Po utworzeniu konta Twoja prowizja zostanie obniżona, do stawek obowiązujących Sprzedawców na WANTED!SHOP
  • Musisz zarejestrować  konto w Przelewy24, przy użyciu naszego linku, nwet jeżeli posiadasz już inne konto w Przelewy24
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania strony do Państwa indywidualnych potrzeb oraz wyświetlania, personalizacji i mierzenia skuteczności reklam w ramach zewnętrznych sieci reklamowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików Cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki Cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików Cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności serwisu