Najczęściej zadawane pytania
Wanted!Shop to polska platforma handlowa (tzw. marketplace), która umożliwia zawieranie umów sprzedaży pomiędzy kupującymi, a sprzedającymi oferującymi swoje produkty na stronach serwisu. Kupujący mogą wybierać pośród produktów oferowanych przez różnych sprzedawców (w tym produktów oferowanych przez właściciela platformy) i w intuicyjny sposób dodawać je do jednego koszyka.
Tak. Wszystkie oferowane w ramach platformy produkty pochodzą wyłącznie od zweryfikowanych i legalnie działających sprzedawców.
Wszystkie transakcje płatnicze są szyfrowane, a dostęp do danych osobowych użytkowników jest ograniczony do absolutnego minimum. Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom nieuprawnionym.
Płatności online są obsługiwane przez zewnętrzną bramkę płatniczą obsługiwaną przez PayU S.A. będącego wiodącym operatorem płatności internetowych. Nikt postronny nie ma dostępu do danych Twojej karty kredytowej ani danych Twojego rachunku bankowego.
Wanted!Shop jest polską marką, a serwery na których zainstalowane jest oprogramowanie platformy i na których przechowywane są informacje o transakcjach i użytkownikach znajdują się na terytorium Polski.
Tak. Przykładamy szczególną uwagę do jakości towarów oferowanych przez sprzedawców w Wanted!Shop.
Każdy sprzedawca, przed rejestracją swojego sklepu na platformie jest przez nas szczegółowo weryfikowany, a wszystkie oferty sprzedaży są przez nas nieustannie monitorowane i sprawdzane pod kątem legalności i zgodności z Regulaminem.
Handel produktami podrobionymi i tzw. “replikami” udającymi oryginały, które nie zostały wykonane przez prawowitego producenta jest bezwzględnie zabroniony.
Jeżeli otrzymasz przedmiot budzący Twoje wątpliwości co do autentyczności lub pochodzenia, natychmiast nas o tym poinformuj korzystając z formularza kontaktowego.
WAŻNE! Im szybciej poinformujesz nas o podróbce, tym pewniejsze będzie odzyskanie należności. Nie zwlekaj dłużej niż 3 dni robocze. Po tym czasie nieuczciwy sprzedawca może otrzymać od nas wypłatę zapłaconej ceny, co może utrudnić odzyskanie pieniędzy.
Do wiadomości dołącz:
- Co najmniej 3 zdjęcia przedmiotu w stanie, w jakim go otrzymałeś;
- Co najmniej 3 zdjęcia opakowania z wyraźnie widoczną etykietą adresową;
- Dokładny opis stanu przedmiotu ze wskazaniem na elementy świadczące o tym, że przedmiot nie jest autentyczny;
- Kopie dokumentów wskazujących na to, że przedmiot nie jest autentyczny;
Po otrzymaniu zgłoszenia podejmiemy kroki zmierzające do wyjaśnienia sprawy i przekażemy Ci instrukcje dalszego postępowania.
W przypadku ujawnienia nieuczciwego sprzedawcy, jego konto zostanie zablokowane z jednoczesnym podjęcim kroków prawnych mających na celu wyciągniecie stosownych konsekwencji.
Sprzedający są odpowiedzialni za umieszczenie prawidłowego i zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym opisu przedmiotu.
Sprzedający ustalają także własne metody wysyłek oraz politykę dotyczącą rękojmi i gwarancji.
W pierwszej kolejności należy dokładnie zapoznać się z opisem przedmiotu.
Jeżeli w opisie nie znajdziesz interesujących Cię informacji, możesz skorzystać z naszego centrum pytań i odpowiedzi.
Funkcjonalność taką znajdziesz w zakładkach pod zdjęciem produktu, na stronie produktu oraz na stronie sprzedawcy.
W sprawach spornych Operator platformy może włączyć się do dyskusji prowadzonej pomiędzy użytkownikami.
Jeżeli ktoś zadał podobne pytanie wcześniej, nasz system wyświetli Ci odpowiedź automatycznie. W innym przypadku Twoje pytanie trafi bezpośrednio do Sprzedającego, który ma obowiązek udzielić niezwłocznej odpowiedzi.
Staramy się na bieżąco kontrolować wszystkie oferty, jednak mogą zdarzyć się sytuacje, w których przeoczymy pewne istotne z punktu kupującego aspekty. Jeżeli zauważysz błędy w opisie albo jakiekolwiek niezgodności, możesz wysłać wiadomość bezpośrednio do Sprzedającego lub do nas za pomocą formularza kontaktowego.
Pamiętaj, że towary oferowane w Wanted!Shop pochodzą od różnych sprzedawców. Naszym zadaniem jest weryfikowanie legalności sprzedawców oraz oryginalności produktów.
Nie jesteśmy jednak w stanie udzielić Ci odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące produktów nie sprzedawanych przez nas, ani informacji o wysyłkach towarów sprzedawanych przez naszych partnerów handlowych. Tego typu zapytania kierowane do nas mogą pozostać bez odpowiedzi.
Każdy sprzedawca samodzielnie ustala terminy wysyłek swoich produktów.
Terminy wysyłek znajdziesz w opisach produktów.
Sprzedawcy mają obowiązek oferowania produktów, które są gotowe do bezpośredniej wysyłki i znajdują się w magazynach zapewniających możliwości logistyczne dostaw bez konieczności ich wcześniejszego importu.
WAŻNE! W Wanted!Shop nie są możliwe zakupy grupowe ani prowadzenie list i zapisów na import towarów wymagających zapewnienia minimum logistycznego!
Od dokonania płatności do czasu wysyłki zamówionych towarów nie powinno upłynąć więcej niż 7 dni.
Wyjątkiem są przedmioty wytwarzane na Twoje indywidualne zamówienie (handmade), które muszą zostać wytworzone zanim zostaną do Ciebie wysłane. W takim wypadku, od czasu zamówienia do czasu wysyłki nie powinno upłynąć więcej niż 30 dni.
Wyjątek ten nie dotyczy jednak przedmiotów kolekcjonerskich w limitowanych nakładach oraz produktów inwestycyjnych takich jak monety bulionowe i sztabki wykonane z metali szlachetnych (srebro, złoto, platyna, pallad, rod, lit itp.), które mogą być oferowane do sprzedaży w Wanted!Shop wyłącznie pod warunkiem ich fizycznego posiadania przez sprzedającego!
Gdy towar zostanie do Ciebie wysłany, otrzymasz potwierdzenie e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki lub z numerem listu przewozowego za pomocą, którego będzie możliwe śledzenie przesyłki.
Jeżeli nie możesz znaleźć informacji o śledzeniu lub wysyłka trwa dłużej niż szacowany czas wskazany w opisie, skontaktuj się ze sprzedającym.
Pamiętaj, że termin wysyłki nie jest tożsamy z terminem dostawy!
Termin dostawy jest uzależniony od wielu czynników, w tym odległości, możliwości wybranego przewoźnika i warunków losowych.
Jeżeli zamawiasz wiele produktów od kilku sprzedawców, przesyłki dotrą do Ciebie w różnych terminach i wielu paczkach, ponieważ będą wysyłane z różnych magazynów i w różnym czasie. W żadnym wypadku nie jest to powód do reklamacji.
WAŻNE! Zanim złożysz reklamację dotyczącą opóźnienia w dostawie lub braku dostawy opłaconych towarów, upewnij się czy podczas zamówienia został wskazany prawidłowy adres doręczenia oraz aktualne dane kontaktowe. Możesz to sprawdzić logując się do swojego konta lub sprawdzając potwierdzenie zamówienia wysłane do Ciebie na wskazany adres e-mail.
Upewnij się także, czy przesyłka nie została awizowana lub nie została doręczona na alternatywny adres np. do sąsiadów, do biura itp.
Koszty wysyłek są uzależnione od wybranego sposobu dostawy.
Każdy sprzedający może ustalić własne warianty dostawy określając przewoźnika oraz koszt.
Ceny transportu są widoczne przy każdym produkcie.
W trakcie zakupów możesz wybrać sposób dostawy, jaki Cię interesuje zaznaczając odpowiednie pole.
Jeżeli dodasz do koszyka kilka produktów od różnych sprzedających, dla każdego produktu (lub grupy produktów jednego sprzedającego) możesz wybrać odrębny sposób dostawy.
Koszty dostawy sumują się w koszyku, a całkowitą cenę transportu towarów poznasz przed dokonaniem płatności.
Niektóre produkty mogą być objęte darmową wysyłką. W takim wypadku zapłacisz tylko za transport towarów,
MASZ WIĘCEJ PYTAŃ?
Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie w Centrum Pomocy?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego