Jak możemy pomóc?
Centrum pomocy dla kupujących
1. Informacje ogólne
WANTED!SHOP to polska platforma sprzedażowa (tzw. marketplace), która umożliwia zawieranie umów sprzedaży pomiędzy kupującymi, a sprzedającymi oferującymi swoje produkty na stronach serwisu.
Kupujący mogą wybierać pośród produktów oferowanych przez różnych sprzedawców (w tym produktów oferowanych przez właściciela platformy) i w intuicyjny sposób dodawać je do jednego koszyka.
Zasady korzystania z zasobów serwisu określa Regulamin.
Tak. Wszystkie oferowane w ramach platformy produkty pochodzą wyłącznie od zweryfikowanych i legalnie działających sprzedawców.
Wszystkie transakcje płatnicze są szyfrowane, a dostęp do danych osobowych użytkowników jest ograniczony do absolutnego minimum. Dane osobowe nie są przekazywane podmiotom nieuprawnionym.
Płatności online są obsługiwane przez zewnętrzną bramkę płatniczą obsługiwaną przez Przelewy24, będącego wiodącym operatorem płatności internetowych. Nikt postronny nie ma dostępu do danych Twojej karty kredytowej ani danych Twojego rachunku bankowego.
WANTED!SHOP to polska marka, stworzona i zarządzana przez podmioty zarejestrowane w Polsce.
Informacje o zakresie i sposobie przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce prywatności.
Zarządcą platformy i właścicielem marki (znaku usługowego) “WANTED!SHOP” jest Goclaw Investments Paweł Gocławski z siedzibą w Warszawie (00-801) NIP 5262604078, Regon 222078125; Adres do korespondencji: Skrytka pocztowa nr 8, 05-085 Kampinos, działający na zlecenie właściciela systemu teleinformatycznego platformy (oprogramowania zapewniającego przetwarzanie, przechowywanie, wysyłanie i odbieranie danych), którym jest Firma Handlowa Wencek Bożenna z siedzibą w Skierniewicach (96-100), przy ul. Jagiellońskiej 8/16/4 NIP 8361011762, Regon 750439040.
Szczegółowe informacje prawne znajdziesz w Regulaminie oraz Nocie prawnej.
Nie. Rejestracja konta kupującego nie jest niezbędna – możesz rozbić zakupy jako Gość.
Zachęcamy jednak do rejestracji w naszym serwisie, co wiąże się z wieloma korzyściami, m. in.:
- dostępem do najnowszych informacji i promocji;
- wglądem do historii zamówień;
- obserwowaniem produktów;
- zarządzaniem adresami dostaw;
- udziałem w programie lojalnościowym WANTED.Club
Załóż konto i zacznij w pełni korzystać z możliwości WANTED!SHOP
2. Zakupy w WANTED!SHOP
Tak. Przykładamy szczególną uwagę do jakości towarów oferowanych przez sprzedawców w WANTED!SHOP.
Każdy sprzedawca, przed rejestracją swojego sklepu na platformie jest przez nas szczegółowo weryfikowany, a wszystkie oferty sprzedaży są przez nas nieustannie monitorowane i sprawdzane pod kątem legalności i zgodności z Regulaminem.
Handel produktami podrobionymi i tzw. “replikami” udającymi oryginały, które nie zostały wykonane przez prawowitego producenta jest bezwzględnie zabroniony.
Jeżeli otrzymasz przedmiot budzący Twoje wątpliwości co do autentyczności lub pochodzenia, natychmiast nas o tym poinformuj korzystając z formularza kontaktowego.
WAŻNE! Im szybciej poinformujesz nas o podróbce, tym pewniejsze będzie odzyskanie należności. Nie zwlekaj dłużej niż 3 dni robocze. Po tym czasie nieuczciwy sprzedawca może otrzymać od nas wypłatę zapłaconej ceny, co może utrudnić odzyskanie pieniędzy.
Do wiadomości dołącz:
- Co najmniej 3 zdjęcia przedmiotu w stanie, w jakim go otrzymałeś;
- Co najmniej 3 zdjęcia opakowania z wyraźnie widoczną etykietą adresową;
- Dokładny opis stanu przedmiotu ze wskazaniem na elementy świadczące o tym, że przedmiot nie jest autentyczny;
- Kopie dokumentów wskazujących na to, że przedmiot nie jest autentyczny lub pochodzi z przestępstwa;
Po otrzymaniu zgłoszenia podejmiemy kroki zmierzające do wyjaśnienia sprawy i przekażemy Ci instrukcje dalszego postępowania.
W przypadku ujawnienia nieuczciwego sprzedawcy, jego konto zostanie zablokowane z jednoczesnym podjęcim kroków prawnych mających na celu wyciągniecie stosownych konsekwencji.
Jeżeli zarzuty wobec sprzedawcy wprowadzającego do obiegu przedmioty podrobione zostaną potwierdzone, nałożymy na takiego sprzedawcę wysoką karę umowną, zawiesimy lub zlikwidujemy jego sklep, a Ty otrzymasz pełny zwrot poniesionych rzeczywistych kosztów zakupu.
To samo dotyczy produktów pochodzących z kradzieży lub innych czynów niedozwolonych.
Zakupy hurtowe są możliwe, jeżeli dany sprzedawca przewiduje taką opcję.
Jeżeli informacja taka nie została zawarta w opisie, skontaktuj się ze sprzedawcą w celu uzyskania szczegółowych informacji.
W tym celu możesz skorzystać z centrum pytań i odpowiedzi w odpowiedniej zakładce na stronie produktu lub wysłać wiadomość prywatną bezpośrednio do Sprzedawcy, przy użyciu formularza dostępnego na stronie sklepu Sprzedawcy.
W WANTED!SHOP masz do wyboru wiele opcji płatności.
Płatności elektroniczne w WANTED!SHOP obsługiwane są przez Przelewy24.pl oraz PayU – wiodących operatorów płatności elektronicznych.
Za zakupy możesz zapłacić: błyskawicznym przelewem elektronicznym z Twojego banku, Blikiem, kartą kredytową lub debetową, a także Apple Pay i Google Pay.
Możesz także skorzystać z atrakcyjnej oferty zakupów na raty*) oraz w leasingu, oferowanych przez Platformę Finansową
*) Opcje zakupów ratalnych są uzależnione od aktualnej oferty i mogą być niedostępne lub czasowo niedostępne. Aby skorzystać z opcji zakupów na raty lub z leasingu, musisz spełnić wymagania określone przez podmioty finansujące Twój zakup. Możliwość finansowania w systemie ratalnym oraz w leasingu zależy od oceny Twojej zdolności kredytowej i wymaga złożenia przez Ciebie odrębnego wniosku w systemie udostępnionym przez wybrany podmiot.
Niektórzy sprzedawcy na naszej platformie udostępniają także opcje płatności zwykłym przelewem lub płatności za pobraniem.
Koszty wysyłek są uzależnione od wybranego sposobu dostawy.
Każdy sprzedający może ustalić własne warianty dostawy określając przewoźnika oraz koszt.
Ceny dostawy są zawsze widoczne w podsumowaniu zamówienia.
W trakcie zakupów możesz wybrać sposób dostawy, jaki Cię interesuje zaznaczając odpowiednie pole.
Jeżeli dodasz do koszyka kilka produktów od różnych sprzedających, dla każdego produktu (lub grupy produktów jednego sprzedającego) możesz wybrać odrębny sposób dostawy.
Koszty dostawy sumują się w koszyku, a całkowitą cenę transportu towarów poznasz przed dokonaniem płatności.
Niektóre produkty mogą być objęte darmową wysyłką. W takim wypadku zapłacisz tylko za transport towarów, których dostawa jest płatna.
Każdy sprzedawca samodzielnie ustala terminy wysyłek swoich produktów.
Terminy wysyłek znajdziesz w opisach produktów lub w podsumowaniu zamówienia.
Sprzedawcy mają obowiązek oferowania produktów, które są gotowe do bezpośredniej wysyłki i znajdują się w magazynach zapewniających możliwości logistyczne dostaw bez konieczności ich wcześniejszego importu.
WAŻNE! W WANTED!SHOP nie są możliwe zakupy grupowe ani prowadzenie list i zapisów na import towarów wymagających zapewnienia minimum logistycznego!
- Od dokonania płatności do czasu wysyłki zamówionych towarów nie powinno upłynąć więcej niż 5 dni (dla produktów seryjnych i inwestycyjnych)
- Wyjątkiem są przedmioty wytwarzane na Twoje indywidualne zamówienie (handmade), które muszą zostać wytworzone zanim zostaną do Ciebie wysłane. W takim wypadku, od czasu zamówienia do czasu wysyłki nie powinno upłynąć więcej niż 21 dni.
Wyjątek obejmujący 21-dniowy okres realizacji zamówienia nie dotyczy przedmiotów kolekcjonerskich w limitowanych nakładach oraz produktów inwestycyjnych takich jak monety bulionowe i sztabki wykonane z metali szlachetnych (srebro, złoto, platyna, pallad, rod, lit itp.), które mogą być oferowane do sprzedaży w WANTED!SHOP wyłącznie pod warunkiem ich fizycznego posiadania przez sprzedającego!
Gdy towar zostanie do Ciebie wysłany, otrzymasz potwierdzenie e-mail z linkiem do śledzenia przesyłki lub z numerem listu przewozowego za pomocą, którego będzie możliwe śledzenie przesyłki.
Jeżeli nie możesz znaleźć informacji o śledzeniu lub wysyłka trwa dłużej niż szacowany czas wskazany w opisie, skontaktuj się ze sprzedającym.
Pamiętaj, że termin wysyłki nie jest tożsamy z terminem dostawy!
Termin dostawy jest uzależniony od wielu czynników, w tym odległości, możliwości wybranego przewoźnika i warunków losowych.
Jeżeli zamawiasz wiele produktów od kilku sprzedawców, przesyłki dotrą do Ciebie w różnych terminach i wielu paczkach, ponieważ będą wysyłane z różnych magazynów i w różnym czasie. W żadnym wypadku nie jest to powód do reklamacji.
WAŻNE! Zanim złożysz reklamację dotyczącą opóźnienia w dostawie lub braku dostawy opłaconych towarów, upewnij się czy podczas zamówienia został wskazany prawidłowy adres doręczenia oraz aktualne dane kontaktowe. Możesz to sprawdzić logując się do swojego konta lub sprawdzając potwierdzenie zamówienia wysłane do Ciebie na wskazany adres e-mail.
Upewnij się także, czy przesyłka nie została awizowana lub nie została doręczona na alternatywny adres np. do sąsiadów, do biura itp.
Za wystawienie dokumentu sprzedaży odpowiedzialny jest sprzedawca, u którego składasz zamówienie.
Jeżeli chcesz otrzymać fakturę koniecznie zaznacz takie żądanie podczas składania zamówienia i podaj dane do faktury w odpowiednim formularzu podczas zakupów.
W zależności od indywidualnej polityki danego sprzedawcy, dokument sprzedaży otrzymasz w paczce lub drogą mailową.
Jeżeli pomimo żądania otrzymania faktury lub rachunku, nie otrzymasz ich od sprzedawcy, skontaktuj się ze sprzedawcą aby wyjaśnić powody braku takiego dokumentu.
3. Kontakt ze Sprzedawcą
Sprzedawcy są odpowiedzialni za umieszczenie prawidłowego i zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym opisu przedmiotu.
Sprzedawcy ustalają także własne metody wysyłek oraz politykę dotyczącą rękojmi i gwarancji, które muszą być zgodne z obowiązującymi przepisami oraz Regulaminem.
W pierwszej kolejności należy dokładnie zapoznać się z opisem przedmiotu.
Jeżeli w opisie nie znajdziesz interesujących Cię informacji, możesz skorzystać z naszego centrum pytań i odpowiedzi na stronie danego produktu:
- Funkcjonalność taką znajdziesz w zakładkach pod zdjęciem produktu, na stronie produktu oferowanego przez zewnętrznego Sprzedawcę;
- Jeżeli ktoś zadał podobne pytanie wcześniej, nasz system wyświetli Ci odpowiedź automatycznie. W innym przypadku Twoje pytanie trafi bezpośrednio do Sprzedawcy, który ma obowiązek udzielić niezwłocznej odpowiedzi. Odpowiedź taka ukaże się publicznie w centrum pytań i odpowiedzi pod produktem.
Możesz także skontaktować się bezpośrednio ze Sprzedawcą, przy użyciu formularza kontaktowego.
- Formularz kontaktowy znajdziesz na stronie danego Sprzedawcy.
Staramy się na bieżąco kontrolować wszystkie oferty, jednak mogą zdarzyć się sytuacje, w których przeoczymy pewne istotne z punktu kupującego aspekty. Jeżeli zauważysz błędy w opisie albo jakiekolwiek niezgodności, możesz wysłać wiadomość bezpośrednio do Sprzedającego lub do nas za pomocą ogólnego formularza kontaktowego.
Pamiętaj, że towary oferowane w WANTED!SHOP pochodzą od różnych sprzedawców. Naszym zadaniem jest weryfikowanie legalności sprzedawców oraz oryginalności produktów.
Nie jesteśmy jednak w stanie udzielić Ci odpowiedzi na szczegółowe pytania dotyczące produktów nie sprzedawanych przez nas, ani informacji o wysyłkach towarów sprzedawanych przez naszych partnerów handlowych. Tego typu zapytania kierowane do nas mogą pozostać bez odpowiedzi.
Każdy sprzedawca powinien ustosunkować się do Twojego pytania niezwłocznie.
Jeżeli w ciągu 2-3 dni nie otrzymasz odpowiedzi od Sprzedawcy, a Twoja sprawa jest pilna, możesz skontaktować się z nami przy użyciu formularza kontaktowego.
4. Reklamacje
Jako kupującemu przysługuje Ci szereg praw wynikających z obowiązujących przepisów oraz Regulaminu serwisu.
Szczegółowe informacje o trybach i sposobach składania reklamacji, odstąpieniu od umowy oraz dokonywania zwrotów znajdziesz tutaj>
Jeżeli dostarczony towar okazał się niezgodny z opisem, skontaktuj się ze sprzedawcą aby uzgodnić sposób rozwiązania sprawy.
Dane sprzedawcy znajdują się:
- w wiadomości E-mail potwierdzającej zakup;
- w historii zamówień, po zalogowaniu do konta klienta;
- na Koncie Sprzedawcy w serwisie WANTED!SHOP;
- na dokumencie potwierdzającym sprzedaż (faktura/paragon itp.)
W wiadomości do sprzedawcy wyślij zdjęcia przedmiotu oraz dokładny opis niezgodności.
Sprzedawca jest związany obowiązującymi przepisami i powinien ustosunkować się do Twojej reklamacji.
Jeżeli nie otrzymasz odpowiedzi od sprzedawcy w ciągu 48 godzin, poinformuj nas o tym przy użyciu formularza kontaktowego.
Po upływie 24 godzin od dnia dostawy, Twoje płatności mogą zostać wypłacone sprzedawcy, a otworzenie sporu w Twoim imieniu będzie utrudnione lub niemożliwe.
Do wiadomości kierowanej do nas dołącz:
- Co najmniej 3 zdjęcia przedmiotu w stanie, w jakim go otrzymałeś;
- Co najmniej 3 zdjęcia opakowania z wyraźnie widoczną etykietą adresową;
- Dokładny opis stanu przedmiotu ze wskazaniem na elementy świadczące o tym, że przedmiot nie jest autentyczny;
Jeżeli dostarczony przedmiot budzi Twoje wątpliwości co do jego autentyczności i podejrzewasz lub wiesz, że jest podróbką, od razu możesz poinformować nas.
W tym celu skorzystaj z formularza kontaktowego.
W takim wypadku, do wiadomości dołącz dodatkwo:
- Kopie dokumentów wskazujących na to, że przedmiot nie jest autentyczny;
Po otrzymaniu zgłoszenia podejmiemy kroki zmierzające do wyjaśnienia sprawy i przekażemy Ci instrukcje dalszego postępowania.
Reklamacje dotyczące zakupionych produktów oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy składać bezpośrednio do danego sprzedawcy i na dane kontaktowe tego sprzedawcy.
Dane sprzedawcy znajdują się:
- w wiadomości E-mail potwierdzającej zakup;
- w historii zamówień, po zalogowaniu do konta klienta;
- na Koncie Sprzedawcy w serwisie WANTED!SHOP;
- na dokumencie potwierdzającym sprzedaż (faktura/paragon itp.)
Szczegółowe informacje dotyczące sposobu i trybu składania reklamacji oraz odstąpienia od umowy określone są w Regulaminie serwisu, a także na specjalnej stronie informacyjnej dotyczącej Polityki zwrotów i reklamacji
5. Konta użytkowników
Jeżeli chcesz zacząć sprzedaż w ramach platformy, odwiedź naszą stronę dla sprzedawców, gdzie odnajdziesz wszystkie niezbędne informacje.
Jeżeli posiadasz zarejestrowane konto użytkownika na platformie WANTED!SHOP, możesz je usunąć po zalogowaniu i wybraniu opcji “usuń konto”, która znajduje się w lewym panelu nawigacyjnym.
Jeżeli nie pamiętasz danych logowania, użyj opcji odzyskiwania hasła.
Konto możesz usunąć także wysyłając do nas prośbę z podaniem danych identyfikujących konto:
- imię i nazwisko/nazwa użytkownika
- adres e-mail użyty do rejestracji
Twoje konto zostanie usunięte:
- natychmiast, w przypadku samodzielnego wywołania polecenia w panelu klienta
- niezwłocznie, po otrzymaniu przez nas Twojej prośby i weryfikacji danych użytkownika.
WAŻNE! Likwidując konto tracisz naliczone punkty w programie WANTED.Club
6. Inne pytania
Niniejsze wytyczne dotyczą wniosków składanych przez ograny ścigania, sądy, organy administracji skarbowej i określają warunki Wanted!Shop w zakresie wniosków o udzielanie informacji.
1. Podmiot odpowiedzialny
Właścicielem platformy WANTED!SHOP jest Firma Handlowa Wencek Bożenna z siedzibą w Skierniewicach (96-100) NIP 8361011762 i jako administrator danych rejestrowanych w obrębie systemu teleinformatycznego działającego pod adresem internetowym www.wantedshop.pl jest odpowiedzialny za przetwarzanie wszelkich wniosków o ujawnienie informacji objętych postępowaniem, dotyczących danych użytkowników oraz transakcji.
Operatorem platformy jest Paweł Gocławski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą “Goclaw Investments Paweł Gocławski” z siedzibą w Warszawie (00-801) NIP 5262604078.
Wszystkie prośby o dostarczenie informacji w powyższym zakresie powinny być kierowane do Operatora, niezależnie od kraju (siedziby) organu będącego wnioskodawcą. Wnioski kierowane do innych podmiotów, w szczególności podmiotów odpowiedzialnych za informatyczną obsługę platformy oraz do właściciela systemu teleinformatycznego, nie będą rozpatrywane.
2.Podmioty uprawnione
Z wnioskiem o udostępnienie informacji mogą wystąpić wyłącznie uprawnione państwowe organy ścigania, sądy oraz krajowe organy administracji skarbowej, działające na podstawie obowiązujących przepisów i w granicach tam określonych. Wnioski składane przez osoby fizyczne, prywatne firmy detektywistyczne i inne podmioty nie będące ustawowo uprawnionymi do występowania z takim żądaniem, nie będą przetwarzane, a w niektórych wypadkach mogą stanowić podstawę do zawiadomienia organów państwowych.
3.Wnioski-wymagania
Prywatność i ochrona danych osobowych użytkowników platformy stanowią szczególny przedmiot ochrony, do którego przywiązujemy najwyższą wagę. Wszelkie dane o transakcjach i użytkownikach mogą być przekazywane wyłącznie w zakresie określonym przepisami prawa oraz w granicach ich przetwarzania. Nie gromadzimy w naszych systemach wszystkich danych, w związku z czym nie zawsze będziemy mogli podać pełne informacje, o które uprawniony organ wnioskuje.
Rozpatrujemy wyłącznie wnioski kompletne, kierowane w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, które muszą czynić zadość wymogom formalnym:
- Wniosek musi być pismem urzędowym, opatrzonym datą, pieczęcią urzędową, danymi wnioskodawcy (nazwa i siedziba organu, osoba reprezentująca organ, adres do korespondencji, nr telefonu, adres e-mail), podpisem osoby składającej wniosek, wskazanie stanowiska służbowego osoby podpisującej wniosek;
- Wniosek musi zawierać podstawę prawną żądania;
- Do wniosku należy dołączyć postanowienie organu w przedmiocie obejmującym żądanie lub wyrok sądu, a w przypadku działania przez pełnomocnika – pełnomocnictwo;
- Wniosek musi zawierać precyzyjnie określony zakres żądania, wraz ze zwięzłym uzasadnieniem;
- Wniosek musi zawierać dokładne oznaczenie podmiotu, którego dotyczy i które umożliwią identyfikację w systemie: Imię i nazwisko lub nazwa prawna albo nazwa użytkownika (nick) lub adres e-mail;
- Wniosek musi zawierać określenie okresu, za jaki dane mają być udostępnione;
4.Organy ścigania spoza terytorium RP
Organy ścigania spoza terytorium RP mogą składać wnioski wyłącznie za pośrednictwem Polskich organów ścigania, w ramach wzajemnej pomocy prawnej (MLAT) lub załączając do wniosku europejski nakaz dochodzeniowy (EIO).
Wnioski składane przez nie-polskie organy ścigania powinny być sformułowane w języku polskim lub w formie tłumaczenia przysięgłego i powinny spełniać wszystkie wymogi pisma urzędowego (jak w pkt. 3 powyżej).
5.Sposób kontaktu i droga składania wniosków
Przedstawiciele organów uprawnionych mogą skontaktować się z nami wyłącznie za pośrednictwem Operatora platformy:
“Goclaw Investments Paweł Gocławski” z siedzibą w Warszawie (00-801) NIP 5262604078.
Wnioski powinny być składane drogą elektroniczną w formacie pdf, z adresu urzędowego (z rozszerzeniem gov.pl) lub listem poleconym:
- Drogą mailową, na adres: kancelaria@goclawski.com.pl
- Pocztą, na adres: Skrytka pocztowa nr 8, 05-085 Kampinos.
Jeżeli nie znajdujesz odpowiedzi na interesujący Cię temat w naszym Centrum Pomocy, skontaktuj się znami za pomocą formularza kontaktowego.
To najszybszy sposób kontaktu.
Jeżeli poszukujesz informacji na temat konkretnego produktu lub masz pytanie do sprzedawcy, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą.
Funkcjonalność taką znajdziesz zawsze na stronie produktu oraz na stronie wybranego sprzedawcy.
Nie znalazłeś odpowiedzi na pytanie w Centrum Pomocy?
Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.
OFERTA DLA NOWYCH SKLEPÓW
Nawet dwa miesiące bez opłat i kolejne dwa miesiące z prowizją obniżoną o 50%