Zwroty i reklamacje

Polityka zwrotów i reklamacji platformy handlowej WANTED!SHOP

Na niniejszej stronie prezentujemy politykę zwrotów i reklamacji obowiązującą w ramach serwisu WANTED!SHOP.

Prosimy o zapoznanie się z informacjami dotyczącymi praw i obowiązków Kupujących.

Szczegółowe informacje dotyczące praw i obowiązków stron umów sprzedaży zawieranych za pośrednictwem naszego serwisu znajdują się w Regulaminie.    

 

REKLAMACJE DOTYCZĄCE UMOWY SPRZEDAŻY

Reklamacje dotyczące zakupionych produktów należy składać bezpośrednio do Sprzedawcy, od którego reklamowany produkt został zakupiony.

 

Kupujący ma możliwość skorzystania z dwóch trybów reklamacji, w zależności od własnego wyboru:

  • z tytułu gwarancji udzielonej przez producenta (jeżeli została udzielona);
  • z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne (jeżeli nie została wyłączona);

 

Dane sprzedawcy znajdują się:

  • w wiadomości E-mail potwierdzającej zakup;
  • w historii zamówień, po zalogowaniu do konta klienta;
  • na Koncie Sprzedawcy w serwisie WANTED!SHOP;
  • na dokumencie potwierdzającym sprzedaż (faktura/paragon itp.)

 

Szczegółowe regulacje dotyczące praw i obowiązków Kupujących i Sprzedających określają przepisy oraz Regulamin serwisu:

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Kupującego tytułem Umowy Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Reklamacje związane z Umową Sprzedaży Kupujący powinien składać bezpośrednio u danego Sprzedawcy, korzystając z danych kontaktowych udostępnionych w otrzymanym potwierdzeniu zawarcia Umowy Sprzedaży (E-mail) oraz na Koncie Sprzedawcy w Serwisie Internetowym.
  2. Prawa i obowiązki Kupującego będącego konsumentem względem Sprzedawcy dotyczące skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Ustawie o Prawach Konsumenta.
  3. Sprzedawca obowiązany jest przestrzegać obowiązujących przepisów mających na celu ochronę praw konsumenta oraz jego prawo do reklamacji i odstąpienia od umowy zawartej na odległość na zasadach wskazanych w Ustawie o Prawach Konsumenta. 
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  5. W przypadku Produktów opisanych jako używane bądź niepełnowartościowe (przedmiotów kolekcjonerskich lub antykwarycznych), Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Kupującemu Produkt zgodny z opisem zawartym na stronie oferowanego Produktu, w tym w szczególności, Produkt wolny od wad innych jak ta wskazane w opisie Produktu, o których Kupujący został poinformowany przed dokonaniem zakupu.
  6. W przypadku Produktów oznaczonych na stronach Serwisu jako używane bądź niepełnowartościowe, przy których znajduje się dokładny opis Produktów wraz z opisem wad tych Produktów, Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli Kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 557 § 1 kodeksu cywilnego. 
  7. W przypadku Produktów oznaczonych na stronach Serwisu jako używane, odpowiedzialność Sprzedawcy wobec Kupującego będącego konsumentem zostaje ograniczona do okresu 1 roku od dnia wydania rzeczy Kupującemu, zgodnie z art. 568 § 1 kodeksu cywilnego.
  8. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Kupującego niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.

USTAWOWE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży należy składać bezpośrednio do Sprzedawcy, od którego dany produkt został zakupiony.

 

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy można pobrać tutaj>

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy znajduje się także w wiadomości E-mail potwierdzającej zakup, a niektórzy sprzedawcy dołączają odpowiedni formularz do paczek.

 

Dane sprzedawcy znajdują się:

  • w wiadomości E-mail potwierdzającej zakup;
  • w historii zamówień, po zalogowaniu do konta klienta;
  • na Koncie Sprzedawcy w serwisie WANTED!SHOP;
  • na dokumencie potwierdzającym sprzedaż (faktura/paragon itp.)

 

Szczegółowe regulacje dotyczące praw i obowiązków Kupujących i Sprzedających określają przepisy oraz Regulamin serwisu:

  1. Niniejszy punkt 21. Regulaminu oraz wszystkie postanowienia w nim zawartej dotyczą prawa odstąpienia od umowy, które przysługuje Konsumentom zawierającym na odległość umowy z Usługodawcą oraz Sprzedawcami korzystającymi z Serwisu Internetowego jako przedsiębiorcy (dalej łącznie zwani: „przedsiębiorcami” lub „przedsiębiorcą”).
  2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 21.10 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej z Usługodawcą powinno zostać złożone zgodnie z danymi kontaktowymi Usługodawcy wskazanymi w Regulaminie. Oświadczenie Konsumenta o odstąpieniu od umowy zawartej ze Sprzedawcą należy składać bezpośrednio u danego Sprzedawcy, np. korzystając z jego danych kontaktowych zamieszczonych w Sklepie oraz w potwierdzeniu zakupu otrzymanym drogą poczty elektronicznej.
  3. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu. Konsument może skorzystać ze wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
  4. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
    1. dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
    2. w przypadku pozostałych umów (np. o świadczenie Usług Elektronicznych) – od dnia zawarcia umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.
  6. Przedsiębiorca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły dostępny sposób dostawy). W przypadku Umowy Sprzedaży, jeżeli środki te są w posiadaniu Usługodawcy, Sprzedawca powinien niezwłocznie poinformować Usługodawcę o otrzymanym oświadczeniu Konsumenta. 
  7. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli przedsiębiorca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  8. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt przedsiębiorcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru, chyba że przedsiębiorca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument powinien zwrócić Produkt Sprzedawcy, korzystając z danych kontaktowych udostępnionych w otrzymanym potwierdzeniu zakupu oraz w Sklepie prowadzonym przez Sprzedawcę w Serwisie Internetowym, chyba że Sprzedawca wskaże Konsumentowi inny adres do zwrotu po otrzymaniu jego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
  10. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść Konsument:
    1. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny u Sprzedawcy w chwili zakupu, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
    3. W przypadku usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
  11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi m. in. w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3)  w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli,; (8) w której Konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  12. Postanowienia dotyczące Konsumenta stosuje się również do Przedsiębiorców na Prawach Konsumenta.

ZWROTY

Wszelkie zwroty należy kierować bezpośrednio do danego Sprzedawcy, korzystając z danych kontaktowych udostępnionych w otrzymanym potwierdzeniu zawarcia Umowy Sprzedaży oraz na Koncie Sprzedawcy w Serwisie Internetowym.

Dane sprzedawcy znajdują się:

  • w wiadomości E-mail potwierdzającej zakup;
  • w historii zamówień, po zalogowaniu do konta klienta;
  • na Koncie Sprzedawcy w serwisie WANTED!SHOP;
  • na dokumencie potwierdzającym sprzedaż (faktura/paragon itp.)

 

WAŻNE! Zwroty pobraniowe oraz zwroty wysyłane na adresy właściciela platformy lub podmiotów zarządzających platformą (jeżeli nie byli oni sprzedawcami), nie będą odbierane.

POZASĄDOWE  SPOSOBY ROPATRZENIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

 

Szczegółowe regulacje dotyczące praw i obowiązków Kupujących i Sprzedających określają przepisy oraz Regulamin serwisu:

    1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
    2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, e-mail: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
    3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę lub Usługodawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 8:00 – 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
    4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla Konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).

Masz więcej pytań?

Wszelkie informacje znajdziesz w naszym Centrum pomocy oraz w Regulaminie.

W sprawach dotyczących zwrotów zakupionych produktów, możliwości i trybu odstąpienia od umowy oraz reklamacji, kontaktuj się bezpośrednio ze Sprzedawcą, od którego zakupiłeś dany produkt.

Dane sprzedawcy znajdują się:

  • w wiadomości E-mail potwierdzającej zakup;
  • w historii zamówień, po zalogowaniu do konta klienta;
  • na Koncie Sprzedawcy w serwisie WANTED!SHOP;
  • na dokumencie potwierdzającym sprzedaż (faktura/paragon itp.)

 

W sprawach spornych możesz zwrócić się o pomoc do nas, przy użyciu formularza kontaktowego.

DOSTĘPNE FORMATY REKLAM W SERWISIE WANTED!SHOP

 

Potrzebujesz wsparcia w promocji Twojej oferty lub chcesz się zareklamować?

Jeżeli prowadzisz sprzedaż na WANTED!SHOP, to Twoje oferty są zawsze widoczne w naszym sklepie.

Masz jednak możliwość wykupienia dodatkowych opcji promocji i reklamy w serwisie: 

> Promowanie produktów na stronie głównej, w sekcji “Wybrane przez WANTED!SHOP

> Promowanie produktów, marki, kategorii produktów lub Twojego sklepu na WANTED!SHOP, w lewej kolumnie na stronie głównej.

> Promowanie marki, kategorii produktów lub sklepu na stronie głównej WANTED!SHOP, w sekcji graficznej.

> Promowanie produktów lub marki na stronach wybranej kategorii (belka 300×900)

> Promowanie produktu, sklepu lub marki na stronach wszystkich kategorii (baner aktywny 300×900)

> Promocja marki w Strefie Marek 

> Newsletter

> Promocja w social-media

Jeżeli jesteś producentem lub dostawcą usług związanych z tematyką serwisu, możesz promować swoją markę na WANTED!SHOP. Zakres promocji ustalimy indywidualnie.

Aby otrzymać ofertę reklamy dopasowaną do Twoich potrzeb, skontaktuj się z nami.

USŁUGI NADAWANIA PRZESYŁEK DLA SPRZEDAJĄCYCH W WANTED!SHOP

Obsługę nadawania przesyłek dla klientów WANTED!SHOP wspiera Apaczka.pl będąca nowoczesną platformą logistyczną działającą na rynku przesyłek kurierskich od 2009r.

 

Niższe koszty wysyłek dla Sprzedawców WANTED!SHOP

Dzięki współpracy pomiędzy Apaczka.pl i WANTED!SHOP, możesz korzystać ze specjalnych warunków cenowych na usługi kurierskie 15 największych przewoźników w Polsce.

 

 

Jak skorzystać z oferty?

Aby wygodnie i szybko nadawać paczki zamówione przez Twoich klientów na WANTED!SHOP wystarczy zarejestrować konto w serwisie Apaczka.pl poprzez link dostępny w Panelu sprzedawcy na WANTED!SHOP.

Po dokonaniu rejestracji, w Twoim panelu na Apaczka.pl automatycznie pojawią się preferencyjne ceny* przesyłek.

Od tej pory wszystko w twoich rękach:

  • zdefiniujesz adresy nadania przesyłek i odbiorców;
  • samodzielnie dostosujesz parametry paczek;
  • wybierzesz przewoźnika;
  • ubezpieczysz paczkę;

 

Po przygotowaniu przesyłki, możesz udostępnić swoim klientom na WANTED!SHOP numery listów przewozowych, w celu ułatwienia im śledzenia przesyłek.

Funkcjonalność taką znajdziesz w swoim panelu Sprzedawcy, po zalogowaniu.

 

WAŻNE: Aby skorzystać z preferencyjnych cen usług kurierskich musisz dokonać rejestracji bezpośrednio z Twojego Panelu sprzedawcy na WANTED!SHOP. W przypadku, gdy dokonasz rejestracji samodzielnie, obniżone stawki nie będą miały zastosowania dla Twojego konta na Apaczka.pl 

*) Preferencyjne ceny obowiązują przez 3 miesiące od rejestracji konta w serwisie Apaczka.pl za pośrednictwem linku udostępnionego w panelu Sprzedawcy.  Po upływie tego okresu, w przypadku wzrostu cen przesyłek, możliwe jest ich negocjowanie z działem handlowym serwisu Apaczka.pl.

To juz prawie koniec!

Aby dokończyć rejestrację, wykonaj przelew aktywacyjny:
  • Przelew aktywacyjny musi być dokonany z Twojego firmowego rachunku bankowego, wskazanego w formularzu;
  • Dane właściciela rachunku, z którego dokonasz opłaty aktywacyjnej, muszą być zgodne z danymi wskazanymi w formularzu.
  • Twoim identyfikatorem płatności jest Twój nr NIP podany w formularzu.
Jak zrealizować przelew? Zaloguj się do swojego banku, w którym posiadasz konto firmowe, a następnie zleć przelew przy użyciu następujących danych:
  • NR RACHUNKU: 50 1090 2590 0000 0001 5073 2441
  • KWOTA PRZELEWU: 1,00 zł.
  • TYTUŁ PŁATNOŚCI:Twój nr NIP
  • ODBIORCA PRZELEWU: Firma Handlowa Wencek Bożenna, 96-100 Skierniewice, ul. Jagiellońska 8/16/4
Co dalej? Gdy otrzymamy Twoją wpłatę, sprawdzimy:
  • czy dane w potwierdzeniu przelewu (imię i nazwisko/nazwa oraz adres) są zgodne z danymi, które podałeś w formularzu rejestracyjnym;
  • czy numer rachunku bankowego, z którego dokonałeś przelewu jest tożsamy z nr konta do rozliczeń, podanym w formularzu rejestracji;
Po pozytywnej weryfikacji aktywujemy Twój sklep na WANTED!SHOP.  Informację o aktywacji konta otrzymasz na adres e-mail podany w formularzu.
Masz pytania? Odwiedź nasze Centrum pomocy dla sprzedawców.

WANTED!SHOP

All rights reserved

Wanted!Shop to polska platforma sprzedażowa. Wspieraj rodzimy biznes kupując w polskim sklepie!

Produkty pochodzą od ściśle weryfikowanych i legalnie działających sprzedawców oferujących oryginalne towary.

Towary oferowane w Wanted!Shop znajdują się w magazynach i są gotowe do wysyłki. Wyjątek stanowią produkty rękodzielnicze.

OPŁATY I PROWIZJE W WANTED!SHOP

(obowiązujące od 15.05.2022r., wszystkie ceny uwzględniają podatek VAT)

W WANTED!SHOP stawiamy na przejrzystość i jasne warunki współpracy od samego początku.

  • Nie pobieramy stałych opłat za utrzymanie sklepu.
  • Nie pobieramy opłat za wystawienie ofert.
  • Twoje logo i baner w Twoim sklepie będą zawsze widoczne za darmo.
  • Otrzymujesz pełną analitykę sprzedaży oraz regularne raportowanie bez dodatkowych opłat.

 


 

AKTYWACJA SKLEPU

Aby móc sprzedawać w WANTED!SHOP, musisz przejść weryfikację.

W tym celu pobieramy opłatę aktywacyjną, której dokonujesz ze swojego konta firmowego. Opłata ta jest jednocześnie przelewem weryfikacyjnym.

  • Standardowa opłata aktywacyjna: 99 zł.
  • Opłata aktywacyjna dla nowych sklepów, dokonujących rejestracji do 31.08.2022r. włącznie: 1 zł. 

 


 

OPŁATY ZA SPRZEDAŻ

W WANTED!SHOP obowiązuje, prowizyjny system naliczania opłat:

Prowizja należna WANTED!SHOP naliczana jest proporcjonalnie od zsumowanej wartości cen sprzedanych produktów (bez kosztów dostawy) i potrącana z wpłat od klientów.

Wpłaty przekazywane są raz w tygodniu, w każdy czwartek za zamówienia zrealizowane (wysłane) w tygodniu poprzednim.

 
Im więcej sprzedasz, tym mniej zapłacisz!

Wysokość prowizji dla WANTED!SHOP jest stała dla wszystkich kategorii produktowych ale zależy od wartości Twojej sprzedaży i wynosi:

  • 12,3% dla sprzedaży w przedziale: 0,01 zł. – 2.000,00 zł.
  • 10,3% dla sprzedaży w przedziale: 2.000,01 zł. – 10.000,00 zł.
  • 7,3% dla sprzedaży w przedziale: 10.000,01 zł. – 50.000,00 zł.
  • 6,3% dla sprzedaży w przedziale: 50.000,01 zł. – 100.000,00 zł.
  • 5,8% dla sprzedaży w przedziale: 100.000,01 zł. – 150.000,00 zł.
  • 4,8% dla sprzedaży w przedziale: 150.000,01 zł. – 250.000,00 zł.
  • po przekroczeniu 250.000,00 zł. i utrzymaniu tej wartości przez kolejne 2 miesiące, stawkę prowizji ustalimy indywidualnie; w tym celu skontaktuj się z nami.

 

Prowizje od sprzedaży naliczane są automatycznie od zsumowanej wartości cen sprzedanych produktów (bez kosztów dostawy).

Wartość prowizji obejmuje należny podatek VAT (kwota brutto).

Prowizja ustalana jest z góry, do czasu osiągnięcia progu sprzedaży uprawniającego do obniżenia prowizji.

Po osiągnięciu odpowiedniego progu sprzedaży, prowizję obniżymy automatycznie do końca kolejnego miesiąca.

Jeżeli w okresie obowiązywania obniżonej prowizji nie utrzymasz sprzedaży na tym samym poziomie, wyższa prowizja zostanie przywrócona po upływie tego miesiąca i aż do czasu ponownego przekroczenia progu sprzedaży uprawniającego do ponownego obniżenia prowizji.

Pierwsze obniżenie prowizji może nastąpić po upływie pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu aktywacji Twojego sklepu na naszej platformie.


 

OFERTA NA START

Wiemy, jak ważne są pierwsze kroki w biznesie, dlatego oferujemy Ci preferencyjne warunki na początek*, aby Twój sklep miał szansę się rozwijać:

  • Aktywacja sklepu za 1 zł. zamiast 99 zł.
  • Pierwszy miesiąc bez opłat za sprzedaż (prowizje będą naliczane dopiero po upływie pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po aktywacji sklepu)**;
  • Kolejne 2 miesiące z prowizją obniżoną o 50%

 

*) Oferta promocyjna obejmuje wyłącznie nowe sklepy i dotyczy sprzedawców aktywujących swój pierwszy sklep na WANTED!SHOP.

**) Zwolnienie z opłat w okresie promocyjnym nie dotyczy prowizji za obsługę płatności elektronicznych, należnych operatorom płatności. Opłata za obsługę płatności elektronicznych wynosi 2,3% wartosci transakcji. 


 

REKLAMA TWOJEGO SKLEPU W SERWISIE

Twoje oferty są zawsze widoczne w naszym sklepie. Masz jednak możliwość wykupienia dodatkowych opcji promocji i reklamy w serwisie, m.in.:

  • promowanie produktów na stronie głównej, w sekcji “wybrane przez WANTED!SHOP”
  • top-layer animowany na stronie głównej
  • baner 1066×600 w karuzeli na stronie głównej
  • banery 600×600 na stronie głównej
  • baner 600×900 na stronie głównej
  • belka 300×900 na stronach wybranej kategorii
  • baner aktywny 600×900 na stronach wszystkich kategorii
  • promocja w strefie marek
  • newsletter

 

Aby otrzymać ofertę reklamy dopasowaną do Twoich potrzeb, skontaktuj się z nami.


 

IMPORT BAZ DANYCH Z INNCYH SKLEPÓW I MAGAZYNÓW

Produkty w swoim sklepie możesz dodawać ręcznie w dowolnej ilości i bez opłat za wystawienie.

WANTED!SHOP daje też możliwość masowego importu istniejącej oferty z zewnętrznych systemów sprzedaży.

Z uwagi na integralność platformy i politykę jednolitej formy ofertowania w WANTED!SHOP, nie możesz przeprowadzić integracji ani masowego importu samodzielnie. Zrobimy to za Ciebie, głównie po to, aby wszystkie Twoje produkty wyświetlały się prawidłowo, a cały Twój system sprzedaży działał prawidłowo.

Jeżeli potrzebujesz integracji ze swoimi obecnymi kanałami sprzedaży lub masowego importu produktów, skontaktuj się z nami aby otrzymać indywidualną wycenę.


 

WANTED!SHOP CHARYTATYWNIE

Sklepy charytatywne są zwolnione z opłat i prowizji należnych WANTED!SHOP

Jedynym kosztem sprzedaży dla sklepów charytatywnych jest prowizja należna operatorom płatności internetowych, za transakcje dokonane przy użyciu bramki płatniczej (2,3% wartości transakcji).

Oferty sklepów charytatywnych są promowane na stronie głównej i bierzemy to na siebie.

Bo lubimy pomagać!


 

DYSCYPLINA MUSI BYĆ

W WANTED!SHOP przykładamy szczególną uwagę do jakości obsługi i oferowanych produktów.

Z tego powodu na naszej platformie mogą być oferowane wyłącznie produkty oryginalne, legalnego pochodzenia.

Zabroniony jest handel podróbkami oraz produktami pochodzącymi z czynów niedozwolonych (np. kradzieży).

W przypadku wykrycia naruszenia tej żelaznej reguły, podmiot oferujący towary podrobione lub kradzione zostanie pociągnięty do odpowiedzialności zgodnie z obowiązującymi przepisami.

W takim wypadku naliczymy także nieuczciwemu sprzedawcy karę umowną w wysokości pięciokrotności ceny , za jaką nielegalny produkt został sprzedany. Sprzedawca taki zobowiązany będzie także do zwrócenia otrzymanych korzyści na rzecz kupującego.


 

POZOSTAŁE OPŁATY

  • Opłata od wniosku za zmianę numeru rachunku bankowego do rozliczeń: 9,90 zł.
  • Opłata za udostępnienie danych o transakcjach na żądanie uprawnionego organu: 300,00 zł.

 

USŁUGA PRZELEWY24 DLA SPRZEDAJĄCYCH NA WANTED!SHOP

Płatności elektroniczne w WANTED!SHOP obsługiwane są przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań KRS 0000347935, NIP 7792369887, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod nr UKNF IP24/2014. (Przelewy24.pl)

Aby w pełni aktywować swój sklep na WANTED!SHOP oraz móc przyjmować płatności od klientów, za sprzedaż produktów na WANTED!SHOP, konieczne będzie zawarcie odrębnej umowy z PayPro S.A.:

Nawiązanie współpracy ze Sprzedawcami w zakresie przyjmowania płatności online ogranicza się do rejestracji online konta Sprzedawcy w Przelewy24.pl

Rejestracja jest równoznaczna z zawarciem umowy na czas nieokreślony pomiędzy Sprzedawcą a PayPro S.A. (Przelewy24.pl);

UWAGA: Aby prawidłowo przejść proces rejestracji w Przelewy24, musisz skorzystać z naszego linku przekierowującego Cię na stronę rejestracji!

Aby założyć konto w Przelewy24 kliknij tutaj>

Aby wyświetlić szczegółowe zasady dotyczące rejestracji kont w Przelewy24 kliknij tutaj>

(Nowe konto na Przelewy24 musisz zarejestrować nawet wtedy, jeżeli korzystasz już z innego konta do obsługi płatności!)

Link do rejestracji odnajdziesz także w panelu Sprzedawcy, po zalogowaniu i wcześniejszym utworzeniu konta Sprzedawcy na WANTED!SHOP;

Wskazówki prawidłowego wypełnienia formularza rejestracji znajdziesz na dole strony.

Do pełnej aktywacji konta w Przelewy24.pl, Sprzedawca musi dokonać następujących formalności:
  1. wykonać przelew weryfikacyjny rachunku bankowego na kwotę 1,50 zł. (po zakcięgowaniu przelew jest zwracany);
  2. przesłać skany dowodu osobistego osoby upoważnionej do zawarcia umowy (w przypadku spółek – dodatkowe dokumenty firmowe);

 

Czynności tych dokonasz bezpośrednio w swoim panelu Przelewy24, po utworzeniu konta. 

Weryfikacja sprzedawcy jest obowiązkowa i wynika z obowiązujących przepisów prawa.

 
Przyjmowanie płatności elektronicznych na WANTED!SHOP przez Sprzedawcę wiąże się z akceptacją umowy o przyjmowanie zapłaty przy użyciu instrumentów płatniczych zawieranej z PayPro S.A. (Przelewy24.pl)

Akceptacji takiej dokonasz w trakcie rejestracji konta Sprzedawcy, w Przelewy24.pl

UWAGA: brak rejestracji Sprzedawcy w Przelewy24.pl wyłącza możliwość przyjmowania od klientów płatności elektronicznych realizowanych online, a tym samym korzystanie z usług WANTED!SHOP

 
Dzięki współpracy pomiędzy WANTED!SHOP i Przelewy24, otrzymujesz preferencyjne warunki umowy o przyjmowanie płatności elektronicznych:
  • bezpośredni link do rejestracji konta sprzedawcy, który powiążemy z Twoim panelem Sprzedawcy na WANTED!SHOP;
  • obniżona prowizja za obsługę płatności elektronicznych: tylko 1,2% wartości transakcji.

 

WAŻNE:

  • Podczas rejestracji konta w Przelewy24, podaj nasz adres jako adres sklepu internetowego (www.wantedshop.pl). Jeżeli podasz inny adres, Twoje konto nie będzie mogło zostać podpięte do Twojego sklepu na WANTED!SHOP
  • Umowa, którą zaakceptujesz podczas rejestracji w Przelewy24 przewiduje wyższą opłatę prowizyjną. Zaakceptuj te warunki! Po utworzeniu konta Twoja prowizja zostanie obniżona, do stawek obowiązujących Sprzedawców na WANTED!SHOP
  • Musisz zarejestrować  konto w Przelewy24, przy użyciu naszego linku, nwet jeżeli posiadasz już inne konto w Przelewy24
Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym serwisie, optymalizacji jego treści, dostosowania strony do Państwa indywidualnych potrzeb oraz wyświetlania, personalizacji i mierzenia skuteczności reklam w ramach zewnętrznych sieci reklamowych korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików Cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki Cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików Cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatności serwisu